CLA će imati i verzije s hibridnim pogonom. 1,5-litreni motor s Millerovim ciklusom nudit će se u verzijama od 136 KS, 163 KS i 190 KS
Mercedes je otkrio nove detalje o novoj generaciji kompaktne limuzine CLA koja će u prodaju krenuti sljedeće godine s pet različitih električnih i hibridnih pogonskih sklopova. CLA je prvi iz obitelji nasljednika A-klase i njenih derivata, a osim limuzine će se ponuditi i karavan te dva SUV-a, dok male A-klase više neće biti. Svi će nastati na novoj MMA platformi koja može prihvatiti sve vrste pogona.
Mercedes je sada otkrio da će serijski CLA imati arhitekturu od 800 volti i doseg od oko 750 kilometara u svojim najučinkovitijim izvedbama. Maksimalna snaga punjenja će biti 320 kW što će omogućiti punjenje 36 kWh energije za samo 10 minuta. Nudit će se LFP baterije kapaciteta 58 kWh LFP ili veće i energetski gušće baterije od 85 kWh s anodama od silicijevog oksida.
Početne verzije s pogonom na stražnje kotače imat će jedan motor od 272 KS na stražnjoj osovini koji će snagu prenositi putem mjenjača s dvije brzine. Modeli s pogonom na sve kotače imat će dodatni motor od 109 KS sprijeda koji će se isključivati kada neće biti potreban kako bi se postigla maksimalna učinkovitost. S vremenom će se pojaviti još snažniji CLA-ovi s oznakom AMG , ali Mercedes o njima još ne otkriva detalje.
CLA će imati i verzije s hibridnim pogonom. 1,5-litreni motor s Millerovim ciklusom nudit će se u verzijama od 136 KS, 163 KS i 190 KS, a pomagat će mu električni motor od 27 KS ugrađen u osmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. I ovdje će se nuditi verzije s pogonom na dva ili četiri kotača, iako će ovdje osnovni pogon biti prednji, a ne stražnji.
Mercedes je naglasio da će koristiti motor s četiri, a ne tri cilindra kako bi CLA hibrid bio profinjeniji od konkurentskih automobila. Također su dodali da će hibrid biti u stanju voziti samo na struju pri "gradskim brzinama", iako nisu precizirali koliko daleko, odnosno koliki će biti kapacitet baterije.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
JelenaB
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.