Do 60 milja na sat (96 km/h) auto je ubrzao za samo 1.4 sekundi, što znači da bi 100 km/h bez problema dostigao za manje od 1,5 sekundi
McMurtry Speirling je došao u središnje pažnje automobilskih entuzijasta na ovogodišnjem Goodwood festivalu brzine. Pojavio se kao maleno vozilo za koje su rijetki čuli i ušao u povijest kao najbrži automobil ikada na ovom kultnom natjecanju nakon što je brdsku stazu savladao za samo 39,08 sekundi. No Speirling nije bio zamišljen samo kao auto za pokazivanje, njegovi kreatori imaju ozbiljne planove za cestovnu verziju i od Goodwooda intenzivno rade na razvoju serijske verzije. Novinari portala CarWow sada su dobili jedinstvenu priliku da isprobaju pretprodukciji prototip.
Najviše ih je zanimalo ubrzanje malog automobila koje je na stazi u Goodwoodu izgledalo kao da je 'ispaljen iz praćke'. Na F1 stazi u Silverstoneu nakon samo dva pokušaja uspjeli su ostvariti nevjerojatne rezultate ubrzanja koji su 'za klasu' bolji od onih koje ostvaruju bolidi Formule 1. Do 60 milja na sat (96 km/h) auto je ubrzao za samo 1.4 sekundi, što znači da bi 100 km/h bez problema dostigao za manje od 1,5 sekundi.
Još impresivniji su podatci o ubrzanju do 100 milja na sat (161 km/h) koje je ovaj auto obavio za zapanjujućih 2,63 sekunde te o vremenu koje je potrebno za prelazak 1/4 milje (402 metra). Tu dionicu je auto savladao za samo 7,97 sekundi. Svi ovi rezultati mnogo su impresivniji od onih koje je postigao Rimac Nevera. Hrvatski hiperautomobil do 60 milja na sat ubrza za 1,85 sekundi, a za prelazak staze od 1/4 milje mu treba 8,58 sekundu. Brutalno brzo, dovoljno za svjetski rekord, no još uvijek sporije od neslužbenog rekorda koji je upravo postavio mali Speirling.
McMurtry Speirling ima dva električna motora koji pokreću stražnje kotače. Maksimalna snaga auta iznosi oko 1000 KS što je gotovo upola manje od Nevere. No tajna Speirlinga nije samo sirova snaga već ogroman potisak od 2000 kilograma koji generiraju dva ventilatora koji usisavaju zrak s podloge te tako 'lijepe' auto za podlogu što omogućava nevjerojatno dobro prianjanje.
Auto ima baterije kapaciteta 60 kWh koje prema WLTP testovima omogućavaju doseg veći od 450 kilometara. Najavljeno je da će serijski model koštati oko 1 milijuna funti (oko 1,15 milijuna eura).
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.