Zaboravljen je i zapušten, ali svakako poseban primjerak koji je svojedobno bio spreman postaviti brzinski rekord automobila s pogonom na plin'
Priča o ovomu jedinstvenom BMW-u počinje 1979. godine, kada kao standardni model ravno iz tvornice stiže u ruke svomu prvom vlasniku u Berlinu. Dvije godine poslije primijetio ga je Austrijanac Harald Ertl, vozač automobilskih utrka. Tada počinje transformacija iz običnog automobila u nešto posebno. U suradnji s naftnom kompanijom u automobil je ugrađen sustav koji omogućava korištenje LPG-a kao pogonskoga goriva. Standardnom su motoru dodana i dva turbopunjača što je znatno podiglo njegovu snagu.
Za obaranje rekorda bitna je bila aerodinamika pa je shodno tomu i vanjština promijenjena. Spušten je prednji branik, a straga je stavljen velik 'spojler'. Godine 1981. sav se napor isplatio, barem se tako mislilo, a BMW je na poznatoj njemačkoj stazi Ehra Lessien postigao brzinu 301,5 km/h. Međutim, čini se kako je samo bila riječ o testnoj vožnji, jer danas ne postoji nijedan službeni dokument kojim bi se to moglo potvrditi. Nakon toga sve je krenulo nizbrdo, kako za obitelj Haralda Ertla tako i za ovaj BMW M1.
Austrijanac je poginuo u avionskoj nesreći, a BMW je krenuo put trećega vlasnika. Kako doznajemo, 1993. godine, nakon što je tadašnji vlasnik preminuo, auto je prebačen u muzej no ni ondje se nije proslavio jer je muzej zatvoren, a automobil je vraćen nasljednicima preminuloga vlasnika. Sada se opet pojavio u medijima jer ga se ta ista obitelj želi riješiti pa će se 13. travnja naći na aukciji Techno Classica u Njemačkoj.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.