“Made in Germany” još uvijek je jedan od najvažnijih kriterija pri kupnji, ne samo u Njemačkoj, već i u Velikoj Britaniji, Španjolskoj i Francuskoj
Unatoč krizi u kojoj se neke od njih nalaze njemačke marke automobila i dalje imaju deobar ugled u mnogim zemljama, pokazuje nedavna studija. Pouzdanost ovdje igra posebnu ulogu. Kineski brendovi ih sustižu, ali imaju problem s trgovcima.
“Made in Germany” još uvijek je jedan od najvažnijih kriterija pri kupnji, ne samo u Njemačkoj, već i u Velikoj Britaniji, Španjolskoj i Francuskoj. To se čak odnosi i na automobile koji nisu proizvedeni u Njemačkoj, ali su proizvodi njemačkih marki. Sve ovo je otkrila tvrtka za istraživanje tržišta Appino u velikoj anketi provedenoj među kupcima automobila.
Za većinu potencijalnih kupaca, "njemačke vrline" kao što su izdržljivost i pouzdanost i dalje su najvažnije. S druge strane, automobili iz Kine loše prolaze. Čak i niska cijena im pomaže manje nego što bi pomislili.
“Trajnost i pouzdanost dvije su najvažnije karakteristike proizvoda za automobile. Oni su najčešće spominjani u svim državama u kojima je prevedena anketa. Ta se svojstva posebno povezuju s proizvodima iz Njemačke. Pritom nije važno dolazi li automobil iz strane tvornice”, rekao je Tiziano Bonus, direktor Appinia, na Handelsblatt Auto Summitu u Salzgitteru, gdje je predstavio studiju.
Cijena također igra manju ulogu kod kupaca. Niski operativni troškovi za gorivo, popravke i održavanje mnogo su važniji za više od 6800 ispitanika. Velikodušna jamstva također su na vrhu ljestvice značajki proizvoda iz perspektive potrošača. Veliku ulogu igra i usluga i dostupnost najbliže radionice. Kinezi svoje aute nude po relativno niskim cijenama, no problem je što još uvijek imaju slabu prodajnu i servisnu mrežu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.