Početna Novosti 5272 pregleda

Nova Mazda 6 imat će redni 'šestak' i pogon na stražnje kotače

Mazda Vision Coupe
FOTO: Mazda

Očekuje se kako će novi model razvijati oko 500 konjskih snaga pa bi tako izravno konkurirao autima poput Alfe Romeo Giulije QV, BMW-a M3 i Mercedesova modela C63 AMG

Mazda je nedavno objavila financijsko izvješće za prošlu godinu, u kojemu su slučajno bili prikazani i planovi za budućnost. Navodi se kako će manji modeli poput 'dvojke' i 'trojke' dobiti osvježenu verziju sadašnjih motora, uvest će se tehnologija mild-hybrid i raditi na razvoju potpuno električnih modela

Mazdini planovi za budućnost | Author: Mazda foto: Mazda

Sve je to donekle očekivano, ali dočekalo nas je iznenađenje u vezi s većim modelima poput 'šestice'. Naime, Mazda planira napraviti dva redna 'šestaka', jedan je dizelaš, a drugi će koristiti benzinsku tehnologiju SkyActiv-X. Osim što će uz oba motora dolaziti tehnologije mild-hybrid i plug-in hybrid, u planu se navodi i dodatan razvoj stražnjega pogona uz te motore. 

Mazda Vision Coupe | Author: Mazda foto: Mazda

Iako ima prednji pogon, aktualna Mazda6 već je sad opasna konkurentica limuzinskim BMW-ima, Mercedesima, Audijima i sličnim, ali s obzirom na plan u budućnosti, 'šestica' bi mogla izravno napasti i njihove sportske modele. Naime, uz redni 'šestak' i hibridne tehnologije, očekuje se da će novi model razvijati oko 500 konjskih snaga

Mazda Vision Coupe | Author: Mazda foto: Mazda

Prema konceptu Vision Coupe s četverima vratima, pretpostavljamo da bi nova Mazda6 čak mogla postati i grand tourer pa bi tako, osim sportskim limuzinama, konkurirala i luksuznijim varijantama konkurencije, poput Cadillaca CT5, Audija A5 i Kije Stinger. Sve u svemu, Mazdina budućnost izgleda vrlo obećavajuće i moramo priznati da ju željno iščekujemo

Mazda Vision Coupe | Author: Mazda foto: Mazda

 

Bacite oko i na naš YouTube kanal:

(KLIKNI OVDJE)

Auto start YouTube kanal | Author: Auto start foto: Auto start

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.