Nastavlja se agonija za Grupaciju VW, jer je nakon skandala Dieselgate na površinu "isplivao" novi problem, u kojemu je glavni akter Audi koji je u Aziju isporučio tisuće auta s jednakim brojem šasije...

Najvažniji broj na automobilu ima 17 znamenki, a trebao bi biti jedinstven svakome pojedinom automobilu. On se koristi u gotovo svim slučajevima i pomoću njega prate se vlasništvo vozila, njegova servisna povijest i legalni status. Također, bez njega se automobil ne može ni registrirati.

Upravo je Audi u Kinu, Japan, i Južnu Koreju isporučio nekoliko tisuća svojih automobila - s istim brojem šasije! Njemački i EU zakoni jasno govore kako se broj šasije na automobilu ne smije duplicirati u razdoblju 30 godina od proizvodnje pojedinog automobila, navodi Handelsblatt.

Takav potez zbunio je i same istražitelje, a nagađa se kako je Audi tako htio izbjeći brojne carinske zapreke. Službena izjava odgovornih iz Audija govori kako ne znaju ništa o ovome problemu i nisu upoznati da su isti VIN brojevi otisnuti na više vozila.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.