Početna Novosti 97 pregleda

Novi VW T-Roc stiže uskoro: Ovako će izgledati

FOTO: Volkswagen

Iako šef VW-a nije otkrio mnogo, poznato je da će druga generacija donijeti naprednije infotainment sustave, nove sigurnosne tehnologije i učinkovitije pogone

Volkswagenov T-Roc, jedan od najprodavanijih modela marke u Europi, uskoro dobiva drugu generaciju. Nakon osam godina na tržištu i impresivnih rezultata, jasno je da je vrijeme za nasljednika. Službena premijera zakazana je za 27. kolovoza, a novi će T-Roc će nakon toga biti jedna od glavnih Volkswagenovih zvijezda na sajmu IAA Mobility u Münchenu, koji počinje 8. rujna.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Nakon što je prije nekoliko dana prikazana prva slika kamufliranog automobila, sada je VW-ov šef marke Thomas Schäfer na LinkedInu podijelio nove teasere novog modela, uključujući skice prednjeg i stražnjeg kraja te kratki video kamufliranog prototipa. Iako skice ne prikazuju realnu sliku, a kamuflaža skriva većinu detalja, jasno je da je dizajn evoluirao u odnosu na aktualni model, s prepoznatljivom siluetom, ali i modernijim, oštrijim linijama. Primjetna je i veća sličnost s većim Tiguanom, što sugerira da će novi T-Roc stilski biti bliži ostatku aktualne VW-ove SUV obitelji.

Schäfer je uz objavu kratko poručio: "Jedva čekam da predstavimo novi T-Roc, s osvježenim izgledom, mnoštvom novih tehnologija i unaprijeđenim pogonima. Ostanite s nama!" Iako nije otkrio mnogo, poznato je da će druga generacija donijeti naprednije infotainment sustave, nove sigurnosne tehnologije i učinkovitije pogone.

Ponuda motora trebala bi se temeljiti na onoj iz aktualnog VW Golfa, koji je nakon prošlogodišnje modernizacije dobio novu paletu pogonskih sklopova. Među benzincima 1.5 TSI će zamijeniti stari 1.0 TSI. Ovaj motor će se vjerojatno nuditi sa 116 i 150 KS, uz opciju blage hibridne eTSI izvedbe s 48-voltnom tehnologijom. Očekuje se i zadržavanje 2.0 TDI dizelskih motora u varijantama sa 116 i 150 KS.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Najveća novost mogao bi biti plug-in hibridni 1.5 TSI eHybrid sa 204 KS, koji bi ponudio značajno nižu potrošnju i mogućnost svakodnevne gradske vožnje na struju. Još nije poznato hoće li sportski T-Roc R preživjeti tranziciju u novu generaciju, dok je za T-Roc Cabriolet sudbina već zapečaćena, njegova će proizvodnja završiti 2027. bez nasljednika.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Novi T-Roc proizvodit će se, kao i do sada, u tvornici Autoeuropa u portugalskom Setúbalu, dok će Cabriolet do kraja proizvodnog ciklusa nastajati u Osnabrücku u Njemačkoj. S obzirom na dosadašnji uspjeh i tržišnu važnost, Volkswagen očito planira zadržati T-Roc kao ključni model u svojoj SUV ponudi, ali s modernijim tehnologijama i učinkovitijim motorima, kako bi ostao konkurentan u sve zahtjevnijem europskom B-SUV segmentu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.