Prije nekoliko dana procurile su službene fotografije novoga Porschea 911 992, u niskoj rezoluciji, a prije samo nekoliko sati novi model je ugledao svjetlo dana u Los Angelesu
Svakih pet do sedam godina Porsche predstavlja novu generaciju 911-ice te pritom ima iznimno težak zadatak nadmašiti prethodnu generaciju. Šest godina nakon predstavljanja modela 991, stigao je red i na osmu generaciju - 992. Iako razlike u odnosu na stariji model izgledaju diskretne, nova generacija je poprilično drukčija. Najbitnija razlika je u širini, odnosno novi model je sada 45 milimetara širi nego prethodna generacija.
Sveukupni dizajn poprimio je značajke 911-ice Speedster, da bi izgledao snažniji. Dok je sprijeda dobio novu masku, odostraga možemo vidjeti kako je model 992 također preuzeo dosta i s futurističkoga modela Taycan. S obzirom na to da je automobil širi najviše u predjelu blatobrana, ne morate se brinuti da će vam oni 'pojesti' kotače. Standardni model dolazi s prednjim 20-inčnim te zadnjim 21-inčnim alu-naplatcima. Skoro cijela karoserija je napravljena iz aluminija da bi se postigao bolji omjer mase, a odostraga stiže i puno veći aktivni spojler.
Najbitnija stavka novoga modela je naravno pogonski sklop, a tu atmosferskim motorima možemo reći zbogom. Zasad nisu poznati tehnički podaci o svim motorima, ali se smatra kako će biti više varijacija 3,0-litrenih turbomotora sa šest cilindara, koji će biti snažniji nego prije. Poznato je kako će Carrera S i Carrera 4S dobiti po oko 35 konjskih snaga pa će tako sada razvijati po 450 KS.
U zamjenu za stari 7-brzinski automatski mjenjač stiže novi 8-brzinski PDK, a uskoro u ponudi će biti i ručni mjenjač. Snažni modeli Carrera S i 4S trebali bi ubrzavati do 'stotke' 3,7 i 3,6 sekundi, a maksimalna brzina bit će 310 km/h. Također je zanimljivo kako će, zbog novoga standarda WLTP, novi modeli trošiti samo devet litara na 100 kilometara, prilikom uobičajene vožnje.
Unutrašnjost modela 992 je dostigla digitalizacija pa će tako imati samo analogni obrtomjer, kao što to koriste Panamera, Cayenne i Macan. Dodan je i veliki 10,9-inčni info-zabavni sustav koji je usklađen s novim tehnologijama - prepoznavanje mokre podloge, noćna termalna kamera te autonomno kočenje u opasnosti. Osmu generaciju Porschea 911 već možete naručiti, a cijena za osnovni Carrera S kreće od 120 tisuća eura u Njemačkoj.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
AmyTaylor
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.