Početna Novosti 77 pregleda

Ovo je najluđi auto s četverocilindričnim motorom u povijesti

FOTO: Tera

T63 teži samo 900 kilograma bez tekućina zahvaljujući širokoj upotrebi karoserijskih ploha od ugljičnih vlakana

Tajland  nije baš poznat po proizvodnji sportskih automobila, no to nije spriječilo jednog spretnog mještanina da osnuje vlastitu automobilsku tvrtku i napravi ludi sportski automobil od karbonskih vlakana. Tvrtka se zove Tera S Motor, a njen impresivni debitantski model je T63. Tvrtka je osnovana 2020., a krajem prošle godine je otkrila konceptnu verziju modela T63. Nedavno je taj automobil predstavljen na Međunarodnom sajmu automobila u Bangkoku, sljedeći filozofiju dizajna i konstrukcije sličnu onoj nekih od najboljih britanskih sportskih modela namijenjenih prvenstveno za trkaću stazu. 

Author: Tera foto: Tera

Šasija od ugljičnih vlakana služi kao osnova za ovaj lagani automobil. Pokreće ga dvolitreni četverocilindrični motor s turbopunjačem koji dolazi iz Honde Civic Type-R, a u T63 razvija 350 KS i 500 Nm okretnog momenta. Snaga se prenosi kroz 6-stupanjski sekvencijalni mjenjač, a pogon je stražnji. 

Author: Tera foto: Tera

Dok je prototip ograničen na 350 KS, proizvodni model će navodno imati i veću snagu, konkretno oko 500 KS. S ovom snagom očekuje se da će T63 postići 100 km/h za oko 3 sekunde, uz najveću brzinu od oko 250 km/h.

Author: Tera foto: Tera

T63 teži samo 900 kilograma bez tekućina zahvaljujući širokoj upotrebi karoserijskih ploha od ugljičnih vlakana. Njegov dizajn crpi jaku inspiraciju iz trkaćih prototipova. Auto ima ogromno stražnje krilo, prepoznatljivu peraju morskog psa i difuzor dizajniran da drži automobil zalijepljen za cestu. Sportski automobil također ima krilna "galebova vrata" i 18-inčne kovane aluminijske kotače s trkaćim gumama. 

Author: Tera foto: Tera

Što se tiče kočnica, T63 dolazi opremljen s čeljustima AP Racing sa šest klipa naprijed i čeljustima s četiri klipa straga. Ovjes je jednako ozbiljan, s dvostrukim poprečnim ramenima na oba kraja i podesivim stabilizatorima za fino podešavanje. 

Naravno, velika je razlika između izrade jednog prototipa i pokretanja serijskog modela, tako da nema jamstva da će T63 ikada doći na ceste.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.