Ukupna snaga sustava je 223 KS što znači da novi Prius postaje gotovo dvostruko snažniji od dosadašnjeg modela koji je imao 122 KS
Toyota je predstavila petu generaciju najpoznatijeg hibridnog automobila na svijetu. No u Europskoj varijanti novi Prius više neće biti klasičan hibrid već plug-in hibrid s mogućnosti vanjskog punjenja i solidnim električnim dosegom.
Novi Prius ima pogonski sustav koji se sastoji od 2-litrenog benzinskog motora, električnog motora i baterije. Ukupna snaga sustava je 223 KS što znači da novi Prius postaje gotovo dvostruko snažniji od dosadašnjeg modela koji je imao 122 KS.
Osjetno veći kapacitet baterije znači i mnogo veći električni doseg. Bateriju kapaciteta 8,8 kWh iz prethodnog u novom Priusu mijenja baterija od 13,6 kWh koja je smještena ispod stražnjih sjedala. Iako doseg nije službeno objavljen, Toyota je najavila da će biti oko 50 posto veći nego kod prethodnika što bi trebalo značiti više od 70 kilometara.
Još jedna novost koja bi trebala doprinijeti dosegu je opcionalni solarni krov. Koliko će on pomoći u punjenju baterije za sada se ne zna.
Što se tiče izgleda Prius je zadržao tipični ekstravagantni moderni dizajn po kojem se ističe od konkurencije. Zbog drugačijeg oblika stražnjeg dijela auto malo više izgleda kao coupe. I dimenzije su doprinijele agresivnijem izgledu. Visina je smanjena za 50 mm, a širina povećana za 22 mm. Ukupna dužina je, suprotno trendovima, manja nego kod prethodnika i to za gotovo 5 centimetara.
U unutrašnjosti Prius je također vrlo futuristički dizajniran, a dominiraju veliki centralni zaslon osjetljiv na dodir te digitalni instrumenti. Dizajn i koncepcija unutrašnjosti malo podsjećaju na potpuno električnu Toyotu bZ4X. Unatoč modernom izgledu i digitalizaciji u Priusu ima i mnogo klasičnih tipki što zasigurno doprinosi ergonomiji.
Više detaljnijih informacija o Priusu očekujemo vrlo skoro, a sigurno je da će u ponudi za Japan, SAD i druga tržišta biti i klasičan hibridni model koji ne dolazi u Europu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.