Premda sakriven zanimljivom plavo-bijelom kamuflažnom folijom, prototip nije mogao prikriti osnovne ambicije
Ovog tjedna u Portugalu prisustvovali smo premijeri novog Volkswagen T-Roca i posjetili tvornicu u kojoj se proizvodi. I dok o domovima o ovom automobilu još neko vrijeme moramo šutjeti zbog embarga, već danas vam možemo otkriti još jednu zanimljivu novost koju nam je domaćin iznenađujuće pokazao tom prilikom. Naime, u tvornici Pamplona u blizini Lisabona dobili smo priliku vidjeti novi zamaskirani prototip nove generacije T-Roc R, modela koji bi trebao ponuditi sve ono što Golf R nudi, samo u SUV formatu.
Premda sakriven zanimljivom plavo-bijelom kamuflažnom folijom, prototip nije mogao prikriti osnovne ambicije. Agresivniju karoseriju, šire usisnike, 20-colne crne naplatke i plave kočione čeljusti i detalj straga koji obećava dobar zvuk– četiri Akrapovićeve ispušne cijevi. Time novi T-Roc R šalje jasnu poruku da neće biti samo šminka, nego pravi zabavni sportski auto dostojan R oznake.
Iako nam Volkswagen nije otkrio nikakve tehničke detalje lako ej za pretpostaviti da srce automobila ostaje 2.0 TSI motor, sada vjerojatno u svojoj izvedbi s 333 KS i blagi hibridni sustav radi usklađenosti s Euro 7 normom. Motor će vjerojatno biti uparen sa sedamstupanjskim DSG-om i najnovijom generacijom 4Motion sustava. Kao i Golf R, T-Roc R bi trebao dobiti torque-vectoring stražnji diferencijal te prepoznatljivi Drift Mode, što će ga učiniti jedinstvenim među kompaktnim SUV-ovima. Očekuje se i potpuno novo mapiranje pogona, prilagođeno većoj masi i povišenom težištu.
Novi T-Roc R je nastao na platformi MQB Evo, te donosi širi trag kotača od prethodnika, uz kruće opruge iz Golfa GTI Edition 50. Izloženi prototip je imao 20-colne kovane naplatke i 245-milimetarske gume te sportske kočnice.
Dizajnerski, razlika u odnosu na "obični R-Line" sada je jasnija. Prototip otkriva agresivnije branike, izraženiji stražnji difuzor i unaprijeđeni aerodinamički paket. VW-ov dizajnerski šef Stefan Wallburg naglasio je da će se R modeli ubuduće snažnije vizualno odvajati od standardnih izvedbi.
Unutrašnjost je ostala skrivena iza zatamnjenih stakala, no očekuju se sportska sjedala, posebno dizajnirani volan, aluminijski detalji, ambijentalna rasvjeta i jedinstvene grafike digitalnih instrumenata. Tu bi također trebala biti kombinacija najnovije tehnologije iz standardnog T-Roca, između ostalog 12,9-inčni infotainment i digitalni instrumenti.
Službeno predstavljanje očekuje se u idućim mjesecima, dok bi prodaja trebala krenuti u drugoj polovici 2026. godine. Ujedno se šuška kako je u pripremi i potpuno novi Tiguan R, što bi VW-ovu sportsku liniju vratilo na stare staze slave.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.