Početna Novosti 38 pregleda

"Padaju" svaki treći Fiat, Kia, VW, Seat, Ford..., najrjeđe Toyota

1
Vidi galeriju 1/5
"Padaju" svaki treći Fiat, Kia, VW, Seat, Ford..., najrjeđe Toyota "Padaju" svaki treći Fiat, Kia, VW, Seat, Ford..., najrjeđe Toyota "Padaju" svaki treći Fiat, Kia, VW, Seat, Ford..., najrjeđe Toyota "Padaju" svaki treći Fiat, Kia, VW, Seat, Ford..., najrjeđe Toyota "Padaju" svaki treći Fiat, Kia, VW, Seat, Ford..., najrjeđe Toyota

Od 21.335 Toyota lani nije bilo ispravno njih 18,89 posto i to je najbolji rezultat, kojemu su se približili Jeep, Smart, BMW, Mercedes i Volvo

1 | Author: Hrvoje Jelavić/PIXSELL foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL

S obzirom na to da su na našim cestama osobna i kombi vozila stara prosječno 13 godina, "povirili" smo u statistiku Centra za vozila Hrvatske i vidjeli kako na tehničkome pregledu prolaze ona starija od desetljeća.

1 | Author: Hrvoje Jelavić/PIXSELL foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Naravno, vozila Zastava, a na pregled ih je lani stiglo 4446, padaju "k'o kruške" – svako drugo! Vlasnici svake dvije od pet Lada morali su se vratiti u servis, a bilo ih je ukupno 2853. Od 80.509 Fiat pregled nije prošlo njih čak 29.583. Najviše je u ovoj skupni VW-a – 182.341, a svaki treći je pao na ispitu. Za petama su im Seat, Ford, Dacia, Alfa, Opel, Lancia, Škoda i Renault, svi unutar dva postotka boljim rezultatom.

1 | Author: Hrvoje Jelavić/PIXSELL foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Prema kvaliteti, na vrhu te tablice je Toyota, jer je samo svaka peta vraćena na popravak. Za njom su Jeep s 19,99 % neispravnih, Smart (22,66 %), BMW (23,70 %), Mercedes (24,19 %), Volvo (25,27 %), Chevrolet (25,71 %), Mazda (25,92 %), potom Honda, Nissan, Suzuki, Peugeot, Audi, Mitsubishi, Citroen i Hyundai. U ovoj statistici nisu marke čijih je vozila na pregledu bilo manje od 2000.

1 | Author: Hrvoje Jelavić/PIXSELL foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Komentari 0

  • TihoOs

    I mlađi jedva prolaze, u mom slučaju razlog je ovlašteni servis koji na žalost nije pripremio vozilo za tehnički pregled. Mislim da je to u većini slučajeva problem a ne proizvođač vozila.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.