PSA Peugeot Citroën potvrđuje sukladnost svojih vozila u pogledu emisije štetnih tvari i slaže se s inicijativom objave podataka o potrošnji pri stvarnoj upotrebi vozila zajedno s neovisnim tijelom
Poslije afere dieselgate koja je pogodila na globalnoj razini Volkswagen grupaciju, postoje sumnje da i drugi proizvođači imaju istih problema oko neispunjavanja eko testa,odnosno da premašuju dozvoljene granice o emisiji štetnih tvari. Neki vozači se pitaju što je s njihovim dizelskim motorima, jer trenutno su u fokusu samo oni VW-a. Da bi umirili kupce sve veći broj proizvođača automobila objavljuje informacije vezane na emisiju štetnih tvari kako bi pravovremeno informirale kupce njihovih vozila. Ovom prilikom donosimo objašnjenje francuske grupacije PSA Peugeot Citroën kojom potvrđuje sukladnost svojih vozila u pogledu emisije štetnih tvari.
Tako PSA Peugeot Citroën potvrđuje kako su brojne nedavne publikacije o nadzoru onečišćenja ukazale na važnost postupaka provjere sukladnosti i njihove uredne provedbe. Predsjednik upravnog odbora grupe PSA Peugeot Citroën u tim je okolnostima zatražio od timova inženjera da u tom području provedu dodatne provjere i da daju svoje prijedloge za poboljšanja. Grupa je temeljito preispitala situaciju u pogledu ispuštanja štetnih tvari i potrošnje goriva.
Što se tiče štetnih tvari, grupa PSA Peugeot Citroën potvrđuje da njezina vozila nikada nisu bila opremljena programom ili uređajem za prepoznavanje testa sukladnosti i za aktivaciju uređaja za obradu štetnih tvari, uključujući NOx (dušikove okside), koji nije uključen pri stvarnoj upotrebi. Grupa PSA Peugeot Citroën izjavila je kako su njezina vozila sukladna i da je 2014. nasumičnim odabirom u tvornicama ispitana sukladnost 4300 vozila u području homologacije.
PSA prvi je proizvođač automobila koji je tehnologiju SCR (Selective Catalytic Reduction) 'Blue HDi' uveo na sva osobna vozila s dizelskim motorima koja su usklađena s normom Euro 6. Taj sustav za zaštitu okoliša, za koji je grupa PSA registrirala stotinjak patenata, u brojnim je publikacijama dobio priznanje kao najučinkovitija tehnologija za obradu čestica NOx. Zbog stečenog iskustva i ulaganja u tu tehnologiju na najboljem su putu za ispunjavanje buduće norme WLTP koja je predviđena za 2017. Isto tako, grupa PSA izumila je pročistač krutih čestica 11 godina prije nego što je u siječnju 2011. propisan normom Euro 5 za sve proizvođače automobila. Treba podsjetiti da je u prvoj polovini 2015. prodaja osobnih vozila s dizelskim motorima u grupi PSA zauzimala 60,3 % prodanih vozila u Europi i 41,9 % u svijetu.
TRAŽI SE NOVI TEST: Europski test (NEDC) iz 1992. nije u skladu sa stvarnom upotrebom vozila
PSA je vodeća u području potrošnje goriva zahvaljujući najnovijim tehnologijama (benzinski motor EB PureTech koji 2015. u svojoj kategoriji izabran za motor godine, dizelska tehnologija Blue HDI, visokoučinkoviti automatski mjenjači, lakše platforme itd.). Smatra se da postojeći europski test (NEDC) iz 1992. nije u skladu sa stvarnom upotrebom vozila. Poput svakog laboratorijskog testa, bio je unapređivan, i unutar grupe PSA, čega su regulatorna tijela svjesna, ali neovisna tijela i promatrači nisu bili zadovoljni. Trenutačno se u Europi raspravlja o tim unapređenjima čija trenutačna elektroenergetska bilanca, koja nije jednaka nuli (razina napunjenosti akumulatora, odziv alternatora itd.), neće biti prihvaćena na sljedećem testu (WLPT). PSA podsjeća da u potpunosti podržava uvođenje nove norme (WLTP i RDE) 2017. koja bolje održava stvarne uvjete vožnje. U želji da zadrži povjerenje svojih klijenata, grupa PSA Peugeot Citroën preuzima inicijativu: Objave stvarnih podataka o potrošnji svojih glavnih modela, što je prije moguće, pod nadzorom neovisnog tijela; usvajanja tehničkih odredbi koje su usklađene s budućim postupkom WLTP, počevši od uvođenja "nulte" elektroenergetske bilance za homologaciju novih vozila/motora.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.