Cijene startaju od 47.967 eura za model Amarok 2.0 TDI 4Motion. Nude se tri moćna TDi motora
Volkswagen Gospodarska vozila prodala su više od 830.000 Amaroka prve generacije u Europi, Australiji, Novom Zelandu, Africi, Sjevernoj Aziji te Južnoj i Srednjoj Americi. Ipak to nije bilo dovoljno da Volkswagen sam krene u razvoj nove generacije već je ona nastala u suradnji s Fordom, na osnovi popularnog Rangera. Zbog toga je u novom Amaroku sve osim imena zaista novo.
Novi Amarok u Hrvatskoj će biti dostupan s dvostrukom kabinom s četvorim vratima (DoubleCab). Već na prvi pogled je jasno da je ovo vrlo moćan terenac. Prednji dio automobila izuzetno ej robustan i upečatljiv. Blatobrani iznad kotača veličine do 21“ znatno su podignuti i prekriveni robusnom plastikom u području rubova kućišta kotača. Sve to ali i drugi detalji automobilu daju nezamjenjiv moćan terenski izgled.
Amarok je ogroman automobil. Međuosovinski razmak je čak 327 cm, što je 17 centimetara više nego kod prethodnika, a dužina automobila je porasla za 10 cm na čak 535 cm. Rezultat toga je veći prostor, posebno u drugom redu sjedala dvostruke kabine. Nosivost automobila je vrlo velika, čak 1,16 tona. Teretna površina između kućišta kotača nudi dovoljno prostora za poprečno utovarenu euro paletu. Teretna površina, odnosno spremnik za prtljagu se također može zaštititi električnom izvlačnom pokrivkom, koja se može otvoriti i zatvoriti na samom spremniku za prtljagu, u unutrašnjosti vozila ili na daljinu uz pomoć ključa vozila.
Međuosovinski razmak porastao je puno više od ukupne dužine, što je dovelo do smanjenja prevjesa karoserije. Zbog toga automobil izgleda bolje ali je i sposobniji na terenu zahvaljujući boljim vanjskim kutovima nagiba. Terenska svojstva Amaroka, koji je u Hrvatskoj dostupan samo s pogonom na sve kotače, također su usavršena. Automobil je u stanju proći kroz vodu duboku čak 80 cm, što je 30 više od prethodnika.
Unutrašnjost je uvelike digitalizirana, ali je i vrlo funkcionalna i izuzetno kvalitetna. Asortiman zaslona sastoji se od digitalnih instrumenata veličine 8,0“, do varijante opreme „Style” digitalni instrumenti imaju 12", dok se uspravno postavljeni dodirni zaslon nudi uz dijagonalu od 10" i 12" (od opreme Style). Za razliku od drugih recentnih Volkswagena auto ima više klasičnih tipki, no nema odvojene komande za klimu. One su na dodirnom zaslonu. Sličnosti u unutrašnjosti s Fordom vidljive su po nekim detaljima poput ručice mjenjača ili uspravnog zaslona, no generalno gledano unutrašnjost Amaroka je sasvim promijenjena u odnosu na Forda.
Na hrvatskom tržištu bit će za Amarok dostupni samo TDI motori: 2,0 TDI sa 170 KS, 2,0 TDI sa 207 KS te 3.0 TDI sa šest cilindra i 240 KS. Dvije snažnije verzije Amaroka na tržište će stići s novim 10-stupanjskim automatskim mjenjačem s elektroničkom ručicom u sklopu serijske opreme. Novi 10-stupanjski mjenjač zamjenjuje 8- stupanjski automatski mjenjač prethodnog modela. Na osnovnom modelu je dostupan i manualni 6-stupanjski mjenjač.
Početna cijena za Amarok u Hrvatskoj je 47.967 eura za 2.0 TDI 4Motion sa 170 KS. Slijede modeli Amarok Life 2.0 TDI 4Motion s 207 KS koji košta 52.241 euro, te Amarok Style 3.0 TDI 4Motion s 240 KS koji košta 60.840 eura. Vrhunac ponude predstavljaju modeli Amarok PanAmericana 3.0 TDI 4Motion s 240 KS koji košta 63.995 eura te Amarok Aventura 3.0 TDI 4Motion sa 240 KS (na svim fotografijama) koji košta 66.185 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.