Ako imate obitelj ili jednostavno trebate veći automobil, nemojte izgubiti nadu jer je Ford najavio da će uskoro predstaviti i karavansku verziju novoga ST-a
Nakon dugoga čekanja i stotina špijunskih fotografija, napokon smo dočekali ST verziju novog Forda Focusa i moramo priznati kako izgleda poprilično obećavajuće. Bit će ponuđene dvije verzije ovoga sportskog kompaka, benzinska i dizelska pa će tako kupcima nuditi više opcija nego ostatak konkurencije.
Ispod poklopca motora benzinca je 2,3-litreni twin-turbo EcoBoost s četirima cilindrima, koji razvija 280 konjskih snaga i 420 Nm okretnoga momenta. Ford je za Focusov motor iskoristio i tehnologiju 'anti-lag' , koju je razvio za superautomobil GT da bi osigurao prijenos maksimalne snage na kotače kada je automobil u modu Sport ili Track. Tako ST-u do 100 km/h treba manje od šest sekundi.
Ako želite jeftiniju i malo slabiju opciju, možete odabrati dizelaša s 2,0-litrenim motorom EcoBlue, koji razvija 190 konjskih snaga i 400 Nm okretnoga momenta. Prvi put u povijesti Ford na prednjemu pogonu koristi elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, što dolazi u osnovnoj opremi, te se za ST može nadoplatiti i Torque Vectoring.
Unutrašnjost je opremljena sportskim sjedalima Recaro i sportskim volanom, a može se pronaći i puno dijelova od karbona i brušena aluminija. Ford nudi i dvije opcije mjenjača pa tako možete odabrati ili 6-brzinski ručni ili 7-brzinski automatski mjenjač.
Ako imate obitelj ili jednostavno trebate veći automobil, nemojte izgubiti nadu jer je Ford najavio da će uskoro predstaviti i karavansku verziju Forda Focusa ST.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.