Prvu službenu najavu dao je sam šef marke Thomas Schäfer, objavivši na LinkedInu teaser-fotografiju
Volkswagenov T-Roc već je osam godina jedan od stupova ponude marke i jedan od ključnih modela europskog tržišta. Ovaj kompaktni SUV predstavljen je 2017. i ubrzo je po prodaji zasjenio Golfa, s više od 300.000 prodanih primjeraka globalno godišnje tijekom karijere. No vrijeme neumoljivo ide, a konkurencija u B-SUV segmentu jača iz mjeseca u mjesec. Zato je sada potpuno nova, druga generacija T-Roca spremna za izlazak na scenu.
Prvu službenu najavu dao je sam šef marke Thomas Schäfer, objavivši na LinkedInu teaser-fotografiju. Automobil je još uvijek skriven pod maskirnom folijom, no već sada se mogu nazrijeti jasni obrisi. Volkswagen nije odustao od prepoznatljive siluete, ali je dizajn dorađen u smjeru većeg Tiguana, što znači nešto masivniji prednji kraj i naglašenu horizontalnu liniju karoserije.
Što se tiče tehničkih detalja, Schäfer je ostao suzdržan. U svojoj objavi istaknuo je samo da novi T-Roc donosi "svježi izgled, mnogo novih tehnologija i poboljšane pogonske sklopove". Ono što se zasad zna jest da će se premijera održati 27. kolovoza, a ubrzo nakon toga auto će biti jedan od glavnih izložaka na salonu IAA Mobility u Münchenu početkom rujna.
Prema neslužbenim informacijama, motorizacija će biti usklađena s aktualnom ponudom Golfa. To znači da će ponuda benzinskih motora započeti s 1.5 TSI-jem u izvedbama od 116 i 150 KS, uz blagu-hibridnu eTSI varijantu s 48-voltnom tehnologijom i sedmerostupanjskim DSG-om. U ponudi bi trebao ostati i 2.0 TDI u dvjema razinama snage, također s 116 i 150 KS. Novost bi mogao biti plug-in hibrid, najvjerojatnije 1.5 TSI eHybrid sa 204 KS snage sustava.
Sudbina sportskog T-Roca R još nije potvrđena, no sve je izglednije da u drugoj generaciji neće biti brutalne benzinske verzije. Također, kabriolet verzija će sigurno nestati iz ponude jer proizvodnja završava 2027. godine i nasljednika neće biti.
Hoće li novi T-Roc uspjeti ponoviti komercijalni uspjeh prethodnika, znat ćemo uskoro, ali sudeći prema uloženim naporima, Wolfsburg ne planira prepustiti svoj dio kolača konkurenciji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.