Najavljeno je da će se proizvoditi u tvornici Moskvich u glavnom gradu Rusije, a proizvodnja bi se kasnije trebala proširiti i u Kinu jer bi se auto trebao nuditi i na kineskom tržištu
Ruska automobilsko tržište je pogođeno sankcijama, a od 2022. do danas se potpuno promijenilo. Umjesto zapadnih marki, sada vladaju Kineske, a ruski domaći proizvođači također hvataju zamah, uz pomoć kineske tehnologije. Tako je primjerice oživljen Moskvič, koji sada radi aute po kineskoj licenci, a pokrenuto je i nekoliko startup kompanija. Iz jedno od njih uskoro nam dolazi prvi ruski serijski auto.
Nova tvrtka se zove Kama, a njihov model novi naziv Kama Atom. Na električnom SUV-u se radi već od 2021. godine, a opsežna testiranja i razvoj su u trenutačno u tijeku, prije lansiranja na tržište možda već 2025.
Startup JSC Kama, je dobio velika sredstva od Ruskog fonda za izravna ulaganja i ima jake veze s kineskom tvrtkom Atom Automotive Engineering and Technology iz grada Nanjinga. Prvi uvid u ovaj automobil smo dobili konceptnim modelom predstavljenim 2023. godine, a sada je ruski portal Kolesa objavio prve fotografije kamufliranog pretprodukcijskog modela.
Vizualno, vozilo ima donekle sličan profil kao MG 4, ali je malo više i izgleda malo duže. Sprijeda su dva uska LED svjetla koja izgledaju kao da su povezana svjetlosnom trakom. Nema tradicionalne maske, a glavna prednja svjetla su smještena unutar prednjeg odbojnika. Atom ne izgleda nimalo zastarjelo ni "ruski" i svakako podsjeća na neka nedavna električna vozila koja dolaze iz Kine.
Trenutačno je projekt razvoja električnog automobila Atom u fazi testiranja. Prva faza niza testova uspješno je završena, izvijestili su predstavnici tima Atom i stručnjaci s Moskovskog državnog tehničkog sveučilišta N. E. Bauman koji su testirali funkcionalne prototipove. Tvrde da su provodili dinamička ispitivanja s različitim vrstama opterećenja.
Još nema nikakvih informacija o pogonima i tehničkim specifikacijama novog ruskog auta. Najavljeno je da će se proizvoditi u tvornici Moskvič u glavnom gradu Rusije, a proizvodnja bi se kasnije trebala proširiti i u Kinu jer bi se auto trebao nuditi i na kineskom tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.