Šef Seata i Cupre za Veliku Britaniju Marcus Gossen otkrio je a će španjolska marka i dalje "rasti zajedno s Cuprom" i da će "Seat imati novi automobil u roku od pet godina"
Predsjednik Seata Thomas Schäfer je prošle godine jasno izjavio da je "budućnost Seata Cupra", snažno sugerirajući da će se Seat postati marka koja će proizvoditi "rješenja za mobilnost" (već proizvode električne romobile), dok će Cupra biti marka specijaliziran za automobile. Schäfer je tada rekao da će se trenutna Seatova linija nastaviti proizvoditi do kraja njihovog trenutnog životnog ciklusa, i da Volkswagen grupa radi na "pronalaženju druge uloge" za marku nakon toga.
Sada je šef Seata i Cupre za Veliku Britaniju Marcus Gossen otkrio da će španjolska marka i dalje "rasti zajedno s Cuprom" i da će "Seat imati novi automobil u roku od pet godina". Riječ je o modelu koji će biti poput Volkswagena ID. 1, dakle malom i relativno jeftinom električnom automobilu. Vjerojatno će biti jeftiniji od Volkswagenove verzije i za kupce će predstavljati najjeftiniju "ulaznicu u svijet" električnih auta VW grupe.
Gossen je dodao rekao: “Danas još nema službene potvrde za električni Seat, no uvijek ima mjesta za snove.”
Kao i brat ID. 1, novi Seat bi trebao koštati manje od 20.000 i ne bi imao posebno velik doseg kako bi se osiguralo da cijena bude niska. Baš kao što će Volkswagenov najmanji električni auto biti očita zamjena za Up!, tako će i Seat novim modelom popuniti prazninu nastalu povlačenjem gotovo identičnog modela Mii.
I Cupra će u idućim godinama lansirati svoj početni električni model, Raval. To će biti gradski auto temeljen na budućem Volkswagenu ID. 2, ali njegova cijena će biti dosta veća, negdje oko 25.000 eura, prema prvim najavama.
Gossen je sugerirao da bi Seat također mogao produljiti vijek trajanja svoje trenutne linije, ne potpuno novim generacijama , već suptilnijim izmjenama... Ovaj potez omogućit će automobilima da ostanu konkurentni. Seat Leon bi, na primjer, trebao slijediti svog brata Volkswagen Golfa i dobiti opsežni tehnološki i vizualni redizajn u nadolazećim mjesecima, dok je Seat Ateca u prodaji gotovo osam godina i zrela je za ozbiljnije promjene.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.