Početna Novosti 318 pregleda

Šef Cupre: Nove carine na aute iz Kine bi mogle uništiti našu marku

FOTO: Cupra

"Namjera je bila zaštititi europsku automobilsku industriju, ali za nas to ima suprotan učinak. Mi nismo kineski brend koji pokušava preplaviti europsko tržište"

Cupra, najnovija i vrlo uspješna marka VW-a, brzo raste otkako se osamostalila 2018. godine. Samo prošle godine su prodali više od 246.000 vozila. Dok se većina njihovih modela proizvodi u Europi, novi Tavascan će se proizvoditi u Kini i sada ima problema jer se suočava s velikom carinom od 21,3 posto koja je uvedena povrh dosadašnjih 10 posto na sve aute iz Kine. 

Author: Cupra foto: Cupra

Šef Cupre Ben Griffiths kaže da je marka izvršila značajna ulaganja u Volkswagenovu tvornicu Anhui u Kini kako bi proizvodila Tavascan i da preseljenje proizvodnje negdje drugdje nije moguće. Također kaže da podizanje cijene električnog SUV-a nije izvedivo, a izostanak planirane prodaje ovog modela može značiti da će Cupra iduće godine probiti ciljeve smanjenja prosječne emisije ugljičnog dioksida svojih vozila u EU, što će dovesti do velikih kazni.

PALA ODLUKA Kineski auti poskupljuju: EU im uvodi carine od 38,1 posto!

"To dovodi u opasnost cijelu financijsku budućnost tvrtke", rekao je Griffiths tijekom nedavnog događaja u Barceloni. “Namjera je bila zaštititi europsku automobilsku industriju, ali za nas to ima suprotan učinak. Mi nismo kineski brend koji pokušava preplaviti europsko tržište. Naši automobili nisu za široke mase. Auto nije subvencionirani proizvod. Mi smo drugačiji.”

Author: Cupra foto: Cupra

Cupra je u početku bila pogođena dodatnom uvoznom carinom od 38,1%, ali ona je nakon revizije nedavno smanjena na 21,3 posto. Međutim, to je i dalje daleko više od Tesle, koja je uspjela uvjeriti europske vlasti da smanje svoju dodatnu carinu na Tesle iz Kine na samo 9 posto. Telegraph izvješćuje da će Cupra moći od EU zatražiti dodatne provjere, no revizija bi mogla potrajati i do devet mjeseci.

Tavascan je dizajniran i razvijen u Španjolskoj i dijeli dijelove s kineskim modelom VW ID.Unyx. Koristi poznatu MEB platformu i standardno dolazi s paketom baterija od 77 kWh koji mu osigurava doseg do 550 km prema WLTP ciklusu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.