Vrhunska marka zamišljena je da se smjesti između BYD-a i skupog ultraluksuznog YangWanga te cilja na etablirana europska imena poput Mercedesa
BYD-ova marka Denza koju su izvorno osnovali BYD i Daimler AG (Mercedes) lansirala je u Europi model Z9 GT koji ima 965 KS i izgleda luksuzno i prestižno kao Porsche Panamera. Lansiranje novog kineskog luksuznog brenda na etablirano tržište hrabar je potez, no šefica BYD-a, Stella Li, sigurna je uspjeh je je u nedavnom intervjuu ustvrdila su Denzina nova vozila 'deset puta bolja' od onih koje žele nadmašiti, a to uključuje Mercedes, Audi, BMW, te možda čak i Porsche.
Rast BYD-a u Europi s njihovim električnim i plug-in hibridnim vozilima daju Li razlog za samopouzdanje, ali nova marka Denza cilja na potpuno drugačiju publiku, koja traži više imidža i statusa. Vrhunska marka zamišljena je da se smjesti između BYD-a i skupog ultraluksuznog YangWanga te cilja na etablirana europska imena poput Mercedesa, što bi moglo biti posebno neugodno za njemačku marku jer je Denza započela život kao zajednička tvrtka BYD-a i Daimlera prije nego što se Daimler povukao.
Z9 GT je prvi model Denze za Europu. Stiže do kraja godine i predstavljat će "coupeovsku" sportsku alternativu automobilima kao što su Audi A6 i BMW serije 5. Sportski shooting brake čiji je profil sličan onome Porsche Panamere djelo je bivšeg dizajnera Alfa Romea i Lamborghinija Wolfganga Eggera. Električna verzija ima tri motora i 965 KS, a nudit će se i plug-in hibrid s dvolitrenim motorom i 870 KS sistemske snage.
"Ovaj je automobil stvarno deset puta bolji od konkurencije", rekla je Li za britanski Car Magazine na predstavljanju marke Denza na Milanskom tjednu dizajna. "Imamo puno jedinstvenih značajki koje druge tradicionalne marke nemaju."
Tehnologija ovog automobila zaista nudi neke nevjerojatne značajke. Z9 se primjerice može kretati bočno i tako usporeno ulaziti na kratka parkirna mjesta i manevrirati kroz zaista uske ulice.
'Uvjereni smo da će kupci pronaći prepoznatljivu, jedinstvenu privlačnost u automobilskoj mješavini sofisticiranog, elegantnog dizajna, snažnih performansi i zapanjujuće tehnologije', rekla je Li, dodajući da će Denzina superiorna korisnička usluga biti ključna za osvajanje tržišnog udjela.
Cijene za novi model u Europi još nisu potvrđene, ali u Kini Z9 GT košta od 334.800 do 414.800 juana, što je od oko 40 do 50 tisuća eura. To je nevjerojatno jeftino u odnosu na cijene europskih konkurenata, no sigurni smo da će nova Denza, kad konačno stigne u Europu biti osjetno skuplja, kako to obično biva s kineskim autima na našem kontinentu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.