Najbolji je u klasi pglede prostranosti i veličine prtljažnika s obujmom čak 456 litara, a ako to nije dovoljno, ispod njega se može smjestiti dodatnih 80 litara
Nakon toliko godina čekanja, Ford je konačno 'oživio' Pumu, ali u potpuno drugom obliku. Naime, prosječan kupac uvijek radije bira povišen automobil s boljom udobnošću i više prostora pa su u Fordu oživjeli slavno ime u obliku kompaktnoga crossovera. Puma dijeli platformu s Fiestom pa se prema veličini smjestila između maloga Fordova SUV-a Ecosporta i velikoga SUV-a Kuge.
Krenimo od najbitnijih stavki. Novi Ford je najbolji u klasi po prostranosti i veličini prtljažnika, čiji je obujam čak 456 litara, a ako to nije dovoljno, ispod njega je prostor za dodatnih 80 litara. Zanimljivo je što je on 'gumiran' i ima ventil za odvodnju vode pa se u njemu mogu prevoziti neke prljave stvari i poslije ga samo isprati.
Za početak dostupan je samo 1,0-litreni benzinski trocilindraš u verzijama sa 125 i 155 konjskih snaga. Zanimljivo je što takvu snagu ima i stari Ford Puma. Koji god motor odabrali, uz njega dolazi 48-voltni mild-hybrid, sustav koji će znatno pomoći manjoj potrošnji, ali i kompenzirati 'turborupu' pri startu.
Nakon nekoga vremena Ford će ponuditi i dizelske verzije, a postoji mogućnost da ponudi i 1,5-litreni benzinac iz sportskoga Forda Fieste.
Novi crossover će u prodaju već potkraj godine, a zasad se jedino zna kako će se proizvoditi u Rumunjskoj. Cijenese još uvijek ne znaju.
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.