Još nema nikakvih informacija o tehničkim značajkama budućeg Clija. Postoji mogućnost da će novi model dobiti benzinske motore u blagim hibridnim verzijama i hibridni pogon
Prošli tjedan na internetu su se pojavile prve špijunske fotografije nove generacije francuskog gradskog auta koje već otkrivaju neke detalje njegovog izgleda, a ruski portal kolesa.ru je napravio rendere na njihovoj osnovi i otkrio nam kako bi novi Clio mogao izgledati kada stigne u serijsku proizvodnju. Ruski portal često objavljuje vrlo kvalitetne rendere i dobro pogađa budući izgled auta, pa je moguće da su i sada u pravu.
Clio je jedan od najstarijih modela u trenutačnoj Renaultovoj ponudi, a njegova prva generacija debitirala je 1990. godine na Pariškom salonu automobila. Aktualna verzija je na tržištu od 2019., a i od redizajna je već prošlo dvije godine, no Clio i dalje "drma" europskim tržištem. Prošle godine je zauzeo drugo mjesto s prodajom većom od 216 tisuća primjeraka, pa je jasno koliko je nova generacija važna ze Renault.
Na prvi pogled može se činiti da špijunske fotografije prikazuju još jedan redizajn, ali oblik bočnih prozora i stražnjeg stakla pokazuje da je karoserija ovdje drugačija. Neobičan dizajn prednjeg dijela nije nalik ni jednom drugom Renaultovom modelu. Auto ima izduženi "nos" s relativno malom maskom hladnjaka po današnjim standardima i prednjim svjetlima koja mu daju izgled kojim malo podsjeća na Seat Ibizu. Tu je i prepoznatljivi svjetlosni potpis s Rafalea, a stražnja svjetla su mnogo izduženija i oštrijih linija nego sada. Sveukupno, Clio na ovim slikama izgleda prilično konzervativno i malo elegantnije od prethodnika.
Još nema nikakvih informacija o tehničkim značajkama budućeg Clija. Postoji mogućnost da će novi model dobiti benzinske motore u blagim hibridnim verzijama s od 1,2 litre sa 115 do 140 KS, kao i E-Tech hibridni sustav sa 145 KS.
Premijera novog Renault Clija mogla bi se održati prije kraja ove godine, no sve su to nagađanja, kao uostalom i ove fotografije i možda nas Renault još iznenadi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.