Početna Novosti 47 pregleda

Tesla na Autopilotu u jednom danu zaradila sedam kazni

FOTO: Tesla

Video koji je automobilski bloger Chen Zhen podijelio na kineskoj platformi društvenih medija Weibo prikazuje električni auto  kako opetovano skreće u trake predviđene za bicikle, motocikle i skutere...

Teslin Full Self Driving (nadzirani) sustav službeno je lansiran u Kini i nitko ne bi trebao biti šokiran što ima problema s prilagodbom novom tržištu s novim uvjetima vožnje i okruženjem.. Tijekom nedavnog testa, kineski automobilski bloger uspio je skupiti čak sedam kazni za prometne prekršaje u jednom danu koristeći FSD, a mnogi od njih su uhvaćeni kamerom.

PRVA PRESUDA Njemački sud: Teslin Autopilot je 'neispravan'

Video koji je automobilski bloger Chen Zhen podijelio na kineskoj platformi društvenih medija Weibo prikazuje električni auto  kako opetovano skreće u trake predviđene za bicikle, motocikle i skutere. U jednom slučaju, sustav je pogrešno tretirao biciklističku stazu kao traku za desno skretanje, a na nesreću vozača, na istom raskrižju čekao je policijski auto.

Tijekom istog testa, Tesla je također napravila nedozvoljenu promjenu trake, prelazeći preko punih linija kada nije trebala.



Dok Tesla skuplja podatke od svojih vozača kako bi razvio i poboljšao sustav samostalne vožnje , razumno je pretpostaviti da će se, kao u SAD-u, sustav stalno poboljšavati s vremenom kako se bude navikavao na pravila vožnje u Kini i bude više upoznat sa stvarima kao što su oznake voznih traka i prometni znakovi. Međutim, poboljšanja će vjerojatno dolaziti sporo. 

(NE)AUTONOMNA VOŽNJA Novi problemi: Tesla je poboljšala Autopilot, a auti udaraju u rubnike

Prema lokalnom medijskom izdanju Shine, kineski tim za ocjenjivanje automobila nedavno je testirao FSD u Tesla Modelu Y, uspoređujući ga s naprednim sustavima pomoći vozaču domaćih proizvođača automobila Li Auto i Aito. Rezultati baš i nisu ulijevali povjerenje. U testu je Teslin FSD napravio 34 prometna prekršaja i zahtijevao 24 intervencije vozača. Usporedbe radi, Li Auto L7 je imao samo 9 intervencija i 14 prekršaja dok je Aito M9 imao 12 intervencija i 14 prekršaja. Iako su ta dva vozila lokalne proizvodnje bila bolja od Tesle, nijedan od rezultata ne ulijeva puno povjerenja u sposobnosti ovih sustava. Bezbrižna autonomna vožnja je još uvijek, čini se, znanstvena fantastika

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.