Iako je ukupna ocjena za novu verziju FSD-a "iznimno dobar", sve je više izvještaja o automobilima koji su u autonomnom načinu rada gazili i udarali u rubnike i pritom oštetili naplatke i gume
U posljednjih nekoliko dana brojni vozači Tesle u SAD-u dobili su novu verziju 12.3.1 sustava Full Self-Driving (FSD). Prema informacijama u opisu ovog ažuriranja, ono revidira bazu kodova za gradsku vožnju, uvodeći novu end-to-end neuronsku mrežu temeljenu na opsežnim podacima o obuci.
Korisnik Reddita analizirao je povratne informacije ranih korisnika na različitim platformama. Iako je ukupna ocjena za novu verziju FSD-a "iznimno dobar", sve je više izvještaja o automobilima koji su u autonomnom načinu rada gazili i udarali u rubnike i pritom oštetili naplatke i gume. Analiza sugerira da su prvenstveno Model S i Model X skloni udariti u rubnik, ali i neki vlasnici Modela 3 i Modela Y također su prijavili slične probleme.
Well that did not go well.
— Darryn Appleton (@DrTeslaFSD) March 24, 2024
Everything was perfect on my first run on FSD 12.3 until it wasn’t.
Making a left turn at a green light and it cut the corner way too tight.
Hit a high median curb way too hard and destroyed the drivers side rear tire.
I realized too late what was… pic.twitter.com/HRfXk9EAtQ
Jedan korisnik je u komentaru ispod objave na Redditu napisao: "Koristim verziju 12.3 i postoji mjesto gdje uvijek moram dodatno skrenuti udesno jer bi inače auto snažno udario u rubnik." Vozači Tesle također su izrazili razočaranje novom verzijom softvera na drugim platformama društvenih medija. Korisnik na X-u je napisao "Vozačeva strana automobila je oštećena. Prekasno sam shvatio što se događa. Budite oprezni, ljudi!"
Još nije jasno hoće li Tesla ponovno revidirati ovo ažuriranje. U svakom slučaju, izgleda da Teslini modeli nakon ovog updatea previše naglo skreću u zavoj, i stražnjim dijelom zapinju za rubnik.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.