Vlasnici se žale da njihovi novi sjajni pick-upovi brzo gube sjaj jer su se na počele stvarati mrlje hrđe
Nije dugo trebalo da se prvi vlasnici Tesla Cybertrucka počnu javljati s prvim pritužbama. Nakon što su se mnogi požalili da je realan doseg osjetno manji od deklariranog sada stižu i prve pritužbe o kvaliteti jedinstvene karoserije koja je izrađena od nehrđajućeg čelika i nije lakirana. Vlasnici se žale da njihovi novi sjajni pick-upovi brzo gube sjaj jer su se na njegovoj karoseriji počele stvarati tragovi hrđe.
Na problem su ukazali neki vlasnici automobila na na forumu cybertruckownersclub.com. Korisnik pod imenom Raxar pokrenuo je temu žaleći se da su se nedugo nakon što jen preuzeo svoju novu Teslu, i nakon samo dva dana kiše, na površini njihovog Cybertrucka počele stvarati male mrlje hrđe.
“Pokupio sam ga u Dublinu (Kalifornija, SAD) jučer i padala je kiša. Odvezao sam ga do Sacramenta (150 km udaljenosti) i na autu je sada hrpa sitnih narančastih točkica i nekoliko vodenih mrlja. Narančaste točkice nisu velike, vrlo su sitne, ali su vidljive. Naravno da još nisam oprao auto, ali prošla su samo dva kišna dana”, napisao je Raxar.
I drugi korisnici Foruma su se požalili na sličan problem. Korisnik vertigo3pc napisao je da preuzeo svoj Cybertruck 1. veljače i primijetio da se na njegovoj karoseriji stvara narančasta hrđa. Požalio se prodavatelju koji mu je odgovorio da imaju proceduru i smjernice kako to popraviti, ali nemaju alate pri ruci, niti su već radili ovaj popravak. "Dokumentirali su koroziju i rekli mi da će me nazvati sljedeći mjesec kada stignu alati", tvrdi korisnik
I sama Tesla svjesna je činjenice da karoserija od nehrđajućeg čelika baš i nije potpuno otporna na hrđu. U korisničkom priručnik u stoji da ploče od nehrđajućeg čelika na karoseriji Cybertrucka mogu razviti koroziju pod određenim okolnostima. Tesla preporučuje da se s karoserije "odmah" uklone tvari poput masti, ulja, ptičjeg izmeta, smole drveća, mrtvih insekata, katrana, soli za posipavanje ceste itd... No takve upute ćete naći i kod većine drugih automboila koji imaju klasičnu lakiranu karoseriju.
Iako nijedno vozilo nije potpuno otporno na koroziju, brzina kojom se ona pojavila na Cybertrucku je definitivno rekordna. Ipak, valja naglasiti da je hrđa koja se javlja na nehrđajućem čeliku mnogo manje opasna od one na klasičnim automobilima jer se uglavnom radi samo o površinskoj estetskoj stvari, a ne o opasnosti da čitava karoserija "istrune".
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.