Ovo je prvi Hondin SUV hibridni model, odlikuje ga redizajn koji će naslijediti i ostali modeli CR-V namijenjeni europskome tržištu...
Na ovogodišnjemu sajmu automobila u Frankfurtu Honda je između ostaloga predstavila novi prototip CR-V Hybrid za europsko tržište. Inteligentni i i-MMD sustav u prototipu Honda CR-V Hybrid sastoji se iz dva agregata, električnog i 2.0 l i-VTEC, četvorocilindričnoga benzinskog agregat, koji se koristi za vožnju ali i generiranje električne energije.
Novi sustav i-MMD samostalno određuje najefikasniji način korištenja električne energije i goriva, što znači da sam bira između tri režima vožnje: EV Drive, Hybrid Drive i Engine Drive. U režimu vožnje EV Drive električni agregat se napaja samo iz baterija, pritom nudi vožnju bez emisije ispušnih plinova. U režimu vožnje Hybrid Drive režimu agregat s unutarnjim izgaranjem generira električnu energiju i pogoni električni agregat.
U ovome režimu višak snage agregata s unutarnjim izgaranjem koristi se za punjenje baterija, a u režimu Engine Drive pogon je samo na agregatu s unutarnjim izgaranjem, s dostupnom funkcijom „boost“, koja prema potrebi aktivira električni pogon ako je povremeno potrebno više snage. U većini slučajeva, za gradske vožnje, vozilo će biti ili u Hybrid Drive ili EV Drive režimu vožnje, radi optimalne efikasnosti.
Honda CR-V, model za 2018. godinu, proizvodit će se u kombinaciji a Hondinim benzinskim agregatom 1.5 l-VTEC TURBO i sa 6-stupanjskom transmisijom ili CVT transmisijom. Potpuno novi model CR-V nećena europskome tržištu imati dizelsku opciju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.