Početna Novosti 457 pregleda

U Hrvatsku stigla hrpa novih modela Forda

FOTO: Ford Hrvatska

Sve smo ih mogli pogledati i/ili isprobati na velikom događaju organiziranom u Hrvatskom Zagorju

Ford u posljednje vrijeme nije imao mnogo novosti u Hrvatskoj, no sada je odjednom stigao niz noviteta. Sve smo ih mogli pogledati i/ili isprobati na velikom događaju organiziranom u Hrvatskom Zagorju. 

Njihov vjerojatno najveći novitet je novi električni Explorer koji je na ovog događaju prvi puta prikazan domaćim novinarima. Riječ je o SUV-u na tehnološkoj bazi Volkswagena ID.4. Iako je Ford s VW-om tehnički gotovo identičan po vanjskom i unutarnjem dizajnu se auti potpuno razlikuju. Srodnost otkriva tek nekoliko tipki u kabini. 

Author: Ford foto: Ford

U Hrvatskoj će se Explorer nuditi s dvije razine opreme kao Explorer i Explorer premium s baterijama kapaciteta 52 kWh, 77 kWh i 79 kWh, od čega je ova posljednja rezervirana za verziju s pogonom na sve kotače. Snage pogona su 170 i 286 KS za verzije sa stražnjim pogonom i 340 KS za verziju s dva motora i 4x4 pogonom. Doseg je, ovisno o bateriji i izvedbi 384 do 602 km, a snaga punjenja od 135 do 185 kW. 

Izvana auto ima kotače od 19 do 20 inča, a nudi se šest različitih boja. U unutrašnjosti je infotainment sa zaslonom od 14,6 inča koji je jedinstven po tome da može pomicati prema gore ili dolje, a iza njega je skriveni pretinac. 

Author: Ford Hrvatska foto: Ford Hrvatska

Osnovni model sa 170 KS i baterijom od 52 kWh  košta 42.690 eura, no on dolazi tek početkom iduće godine. Za sada je u ponudi snažniji model s 286 KS i baterijom od 77 kWh koji se s cijenom od 49.660 eura čini mnogo boljom prilikom kao i top model s 340 KS i 4x4 pogonom koji košta 53.450 eura. 

U Hrvatsku je stigao i fascinantni terenac Bronco u dvije izvedbe Outer Banks i Badlands. Iako imaju različite vrste 4x4 pogona obje imaju nevjerojatno dobre terenske sposobnosti i rasni V& 2,7-litreni biturbo motor koji razvija 335 KS. 

Author: Ford Hrvatska foto: Ford Hrvatska

Iz Forda tvrde da je ovo njihov najsposobniji terenac ikada, a avanturistički duh mu dodatno podiže činjenica da se krov i vrata mogu potpuno ukloniti. Nudi se u devet različitih boja, a u luksuzno opremljenoj unutrašnjosti ima zaslone od 8,8 i 12 inča. 

Author: Ford foto: Ford

Novi Bronco u hrvatskoj košta oko 120.000 eura, a ogroman dio cijene, čak 45.000 eura otpada na trošarinu kojom je ovaj automobil jako hendikepiran na našem tržištu. Kad se na to doda PDV, ispada da se na jedan Bronco državi plati tvornička cijena još jednog. 

Mnogo bolju prodaju Ford očekuje od svoje redizajnirane Kuge koja je također premijerno prikazana na ovom događaju. Nova Kuga ima potpuno novi, mnogo dojmljiviji dizajn prednjeg dijela i nudi se u čak pet razina opreme. Tu je i nova verzija Active s malo robusnijim dizajnom, koja je također podignuta 1 cm u odnosu na podlogu. 

Author: Ford foto: Ford

Tu je i pet pogonskih opcija, no na žalost među njima nema dizelaša. Osnovni pogoni su benzinski 1,5 EcoBoost motori sa 150 i 186 KS. Iznad njih je smješten hibrid koji u verziji s prednjim pogonom razvija 180, a s pogonom na sve kotače 183 KS. Vrh ponude je plug-in hibrid s 243 KS koji do 100 km/h stiže za samo 7,3 sekundi. 

U unutrašnjosti automobil ima dva zaslona od 13" i novi infotainment sustav, a Ford ističe i ergonomska AGR sjedala podesiva u 12 smjerova. 

Author: Ford Hrvatska foto: Ford Hrvatska

Nova Kuga košta od 29.950 eura za osnovnu benzinsku verziju, hibrid se nudi od 35.300 eura, a plug-in verzija od 41.950 eura. 

Predstavljen je još jedna obnovljeni SUV, nova Ford Puma. Ona je prošla kroz manje promjene nego Kuga. Manje promjene su se dogodile na maski, odbojnicima, a tu su i novi naplatci i jedna nova boja. 

Author: Ford foto: Ford

Puma se nudi u tri razine opreme isključivo s benzinskim motorima snage 125 i 155 KS. Slabiji motor moguće je kombinirati s ručnim ili automatskim mjenjačem, a snažniji dolazi isključivo uz automatik. U unutrašnjosti ima dva zaslona dijagonale 10 i 12,8", nove obloge i materijale. Tu su i novi sustavi pomoći u vožnji, sustav kamera od 360 stupnjeva i nova Matrix LED svjetla. Nova Puma košta od 25.300 eura. 

Author: Ford Hrvatska foto: Ford Hrvatska

Isprobali smo i pick-up Ranger koji je već dulje na tržištu. Ranger se nudi u čak osam verzija za sve namjene, od potpuno radne do ekstremne terenske. Od pogona u ponudi su četverocilindrični dizelaši sa 170 K i 205 KS, a tu je i novi V6 dizel s 240 KS. Ovisno o izvedbi Ranger može imati offroad sustav s čak šest načina vožnje, a u njegove terenske sposobnosti smo se imali priliku uvjeriti na zahtjevnom brdovitom poligonu. Osnovni Ranger košta od 42.060 eura, no cijene ušminkanih  verzija s dvostrukom kabinom i moćnim 4x4 pogonom počinju od oko 60.000 eura. Top model Raptor košta do 106.000 eura. 

Author: Ford foto: Ford
Bogatoj ponudi Fordovih gospodarskih vozila pridružio se i novi Transit Custom koji donosi mnoge praktične novosti. Kombi je nastao na novoj platformi i ima nove pogone čija ponuda je kompletna. Naime, ovaj kombi se može dobiti s dizelskim, plug-in hibridnim i u potpuno električnim varijantama s dosegom od 250 do 380 kilometara.

Author: Ford Hrvatska foto: Ford Hrvatska

Osim novog vanjskog dizajna Transit Custom ima i modernu unutrašnjost koje više izgleda kao neka unutrašnjost osobnog automobila, a ne kombija. Auto je mnogo napredniji i moderniji u unutrašnjosti te ima i dodirni zaslon s novim infotainment sustavom od 13". Dizelske verzije imaju 136, 150 ili 170 KS i koštaju od 37.350 eura, a nudi se in putnička verzija Tourneo Custom  s 8 ili 9 sjedala od 46.233 eura. 

Author: Ford foto: Ford

Posljednji novitet kojeg nam je Ford predstavio su novi mali kombiji Courier u teretnim i putničkoj verziji. Ovaj model se nudi s benzincem od 100 ili 125 KS, s dizelskim motorom od 100 KS i kao električna verzija sa 136 KS. Tereta verzija košta od 22.950 eura, a putnička od 23.280 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.