Ford Focus RS - 320 konja i 4x4 - tehnologija iz WRC bolida. Andaluzija je mjesto gdje prve kilometre vozi posve novi Ford Focus RS
Upravo imamo prigodu vidjeti što to nudi ljuti konkurent Golfa GTI, Honde Civic Type R, Renault Megane RS-a... Ima konja više od bilo kojeg supranika - čak 320. Umjesto starog 2.5 litarskog peterocilindraša novi Focus RS pokreće četverocilindrični 2.3 Ecoboost agregat. Brži je, moćniji, štedljiviji, a maksimalnu snagu ostavruje pri 6800/min.
Pogon je doživio možda i najveće modifikacije. Može sad prebaciti i 70 posto snage na stražnju osovinu, a i 100% okretnog momenta na svaki kotač. Tehnologija je to preuzeta i Fordovih bolida koji sudjeluju u Svjetskom relijaškom prvenstvu.
Smanjena je i masa za 20 kg. Zbog nove elektroničke kontrole okretnog momenta izbačena je RevoKnuckle - Fordova inovativna varijacija McPherson ovjesa sprijeda koja odvaja pomake ovjesa od pomaka upravljača. Mjenjač je 6-stupanjski, manualni, a osim modela kojim imamo prigodu voziti prve kilometre, konstruktori najavljuju i još snažnije izvedbe. Escort iz 1968 kojim je Ford započeo i sportsku priču dobio je još jednog top nasljednika.
Više u print izdanju…
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
alex
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.