Pad potražnje i sporije prihvaćanje električnih automobila nego što se očekivalo, znači da će VW prodati oko 500.000 automobila manje u jednoj godini
Sve je očitije da je Volkswagen u problemima, a to je potvrdio i glavni čovjek za financije tvrtke Arno Antlitz koji je upozorio je VW ima samo "jednu, možda dvije" godine da preokrene glavnu marku Volkswagen.
Glavni financijski direktor Volkswagen grupe dao je komentare tijekom sastanka u sjedištu tvrtke u Wolfsburgu na kojem su bili prisutni i drugi predstavnici uključujući izvršnog direktora Olivera Blumea. Također su bile prisutne stotine radnika ljutitih i zabrinutih zbog VW-ovih planova da zatvori dvije tvornice kako bi smanjio troškove, koji su otkriveni ranije ovog tjedna.
Antlitz je prisutnima objasnio da se europsko tržište automobila smanjilo od pandemije i da je malo vjerojatno da će se uskoro vratiti na razine prije Covida, prenosi Reuters. Taj pad potražnje i sporije prihvaćanje električnih automobila nego što se očekivalo, znači da će VW prodati oko 500.000 automobila manje u jednoj godini i daje mu najviše dvije godine da smanji proizvodnju i smanji troškove kako bi stabilizirao tvrtku.
Ranije ovog tjedna VW je obavijestio svoje radničko vijeće o planovima za zatvaranje dviju tvornica. To bi bilo prvi put da Volkswagen zatvorio tvornicu u Njemačkoj u cijeloj svojoj povijesti. Jedna od tvornica bila bi tvornica za proizvodnju automobila, a druga tvornica dijelova, piše The Guardian.
VW-ovi zaposlenici u Njemačkoj su bijesni zbog razgovora o zatvaranju, a sindikat IG Metall nije isključio mogućnost štrajka. Ali Europa nije jedina regija koja VW-u zadaje glavobolju.
“Nema više čekova koji dolaze iz Kine,” rekao je izvršni direktor Oliver Blume govoreći na sastanku u Wolfsburgu, kako izvještava Reuters. Pritom je mislio na VW-ove probleme da se natječu sa sve kompetentnijim i jeftinijim konkurentskim električnim vozilima u azijskoj zemlji koja je nekoć bila "krava muzara" za Wolfsburg. No Blume je inzistirao na tome da bi "nekoliko izgubljenih radnih mjesta danas moglo spriječiti tonu novih sutra".
“Automobilska industrija se značajno promijenila u segmentu količine u samo nekoliko godina”, rekao je Blume za The Guardian. “Zajedno ćemo provesti odgovarajuće mjere kako bismo postali profitabilniji. Vodimo VW natrag tamo gdje brend pripada – to je odgovornost svih nas.”
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.