Početna Novosti 90 pregleda

Volkswagen Polo će preživjeti: Slijedi još jedan redizajn

FOTO: Volkswagen

Trenutačna šesta generacija modela, lansirana je 2017. i osvježena 2021., a smatralo se da je vrlo ugrožena zbog europskih propisa o emisijama

Ranije ove godine, Volkswagen je završio proizvodnju Pola u Europi nakon impresivnih 40 godina proizvodnje, te od tada ovaj auto u Europu dolazi isključivo iz tvornice iz Kariegi u Južnoafričkoj republici. To, i starost modela su potaknuli spekulacije da bi legendarni gradski automobil uskoro mogao biti potpuno ukinut. No sada ispada da će Polo preživjeti još dulje vrijeme. Član uprave VW-a potvrdio je planove za značajni redizajn Pola u 2025. godini. 

ZBOG 'STRUJE' Kraj jedne ere: Prestala je proizvodnja VW Pola u Europi

Kao jedan od najstarijih modela u kategoriji gradskih automobila, Polo je stalan u VW-ovom portfelju od svog debija 1975. godine. Trenutačna šesta generacija modela, lansirana je 2017. i osvježena 2021., a smatralo se da je vrlo ugrožena zbog europskih propisa o emisijama-.VW je ranije nagovijestio da bi usklađivanje Pola s Euro 7 standardom moglo biti neisplativo.

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Međutim, Kai Grünitz, član uprave marke Volkswagen za tehnički razvoj, otkrio je što očekuje Polo u budućnosti tijekom intervjua na LA Auto Showu. Za britanski Autocar je rekao da je Polo predviđen za "opsežno ažuriranje" 2025. godine, tempirano da se poklopi s uvođenjem strogih Euro 7 standarda emisije. Grünitz nije detaljno opisao promjene, ali je nagovijestio šire usvajanje blago hibridne tehnologije u VW-ovoj liniji motora s unutarnjim izgaranjem. 

Vjerojatno će ažurirani VW Polo spojiti čišće, blago hibridne iteracije svojih postojećih pogonskih sklopova 1.0 TSI i 1.5 TSI s osvježenim dizajnom i tehnološkom nadogradnjom interijera. To bi pomoglo opravdati sigurne više cijene. Ipak, izgleda da GTI varijanta neće preživjeti redizajn. Ako je to istina, to bi značilo da nestaje posljednji europski mali sportski model s pogonom na benzin. 

Author: Volkswagen foto: Volkswagen

Trenutačni Polo dijeli svoju MQB A0 podlogu s mnoštvom modela marki VW Grupe, za koje se očekuje da će dobiti slična proširenja svojih životnih ciklusa. Prerađena Seat Ibiza stići će do kraja 2025., dok bi Škoda mogla krenuti sličnim putem s Fabijom. Ista platforma služi kao baza za nekoliko postojećih i nadolazećih gradskih auta, limuzina i SUV vozila za globalna tržišta, uključujući Indiju i Južnu Ameriku.

Grünitz je priznao da će ispunjavanje strožih propisa o emisijama neizbježno smanjiti VW-ovu liniju s pogonom na benzin i dizel. Iako je ostavio nejasne detalje, pojasnio je da je Polo za sada siguran. Nedavno osvježeni Golf , uz Tiguan, Tayron i Passat, također će se pridružiti, dok je kompaktni SUV T-Roc uskoro spreman za sljedeću generaciju modela. Ostaju upitnici oko manjih crossovera kao što su T-Cross i Taigo, ugrožen je i veliki Touareg. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.