Novi turbobenzinac, prema tvrdnjama iz Wolfsburga, na 100 prijeđenih kilometara imati će jednu litru manju potrošnju te 10% više iskoristivosti snage
Njemačka se tvrtka nada kako će ovakve vijesti pomaknuti žižu zanimanja s njihove notorne Dieselgate afere. Predstavili su sasvim novi benzinski turbo motor koji bi trebao biti sofisticiranijih tehničkih rješenja od 1.4-litrenog prethodnika.
Ovaj četverocilindraš koristi turbopunjač varijabilne geometrije i to mu omogućava da maksimalan okretni moment dobije pri vrlo niskih 1300/min.
Poboljšano je ubrizgavanje, podignut nivo otpornosti na visoke kompresije i, također, radilo se na boljoj toplinskoj izolaciji. Novi turbobenzinac biti će dostupan u verziji sa 128 i 148 KS, a njegovo prvo pojavljivanje možemo očekivati krajem godine kada će biti ugrađen u redizajnirani model Golfa.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.