Početna Novosti 3236 pregleda

Zadnja je prilika da kupite auto kakvog više neće biti

FOTO: Renault

Na ovom automobilu bi se moglo i zaraditi. Sigurno je da će postati kolekcionarski primjerak kojem će vrijednost rasti tako da se očekuje da će brzo biti rasprodan.

Još jednoj velikoj automobilskoj priči stigao je kraj. U Hrvatskoj su krenule narudžbe za posljednju seriju Renaulta Meganea koji će nositi oznaku R.S. Kako je ranije ukinut i Clio R.S., Renault Megane R.S. Ultime je ujedno i posljednji Renaultov sportski R.S. model. 

Author: Renault foto: Renault

Novi Megane R.S. Ultime zasnovan je na moćnom Meganeu R.S. Trophy i donosi niz novosti. Proizvodnja je ograničena na 1976 automobila kao posveta godini osnutka Renault Sporta. Automobil se nudi u 'zvjezdano crnoj', 'biserno bijeloj', 'Sirius žutoj' i 'tonic narančastoj boji'. Na prednjim vratima, blatobranima, stražnjem odbojniku, krovu i poklopcu motora automobil ima ukrase u mat crnoj boji po kojima će ga se lako moći prepoznati. Tu je također i oznaka "Ultime" te crni detalji na karoseriji i crni naplatci. Najveća dizajnerska promjena su prošireni prednji i stražnji blatobrani koji autu daju moćniju pojavu.

Author: Renault foto: Renault

U unutrašnjosti Ultime ima Recaro školjkasta sjedala omotana presvlakama od titan crne alcantare s RS logotipovima. Da bi se obilježila limitirana serija auto je dobio i metalnu pločicu sa serijskim brojem na dnu središnje konzole. Pločicu potpisuje testni vozač Laurent Hurgon koji je u Meganeu R.S. postavio rekorde na Nürburgringu, Suzuki i Spa-Francorchampsu za automobile s prednjim pogonom.

Author: Renault foto: Renault

Automobil pokreće poznati četverocilindrični 1,8-litreni motor s turbopunjačem, 300 KS i 420 Nm. U opremi su i moćne Brembo kočnice s crvenim  kliještima koje su smještene unutar kotača promjera 19 inča. Tu su i još brutalniji Cup ovjes, upravljanje na sve kotače, i mehanička blokada diferencijala.  

Author: Renault foto: Renault

Automobil ima izuzetno bogatu serijsku opremu, a na popisu dodataka za koje je moguće nadoplatiti su samo krovni otvor, head-up zaslon, posebna boja i paket Ultime personalizacije. Cijena u Hrvatskoj iznosi 53.490 eura, no na ovom automobilu bi se moglo i zaraditi. Sigurno je da će postati kolekcionarski primjerak kojem će vrijednost rasti tako da se očekuje da će brzo biti rasprodan.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.