Toyotin trocilindrični motor obujma 1,6 litara koji se koristi u fascinantnom Toyota GR Yarisu je sa svojom 261 konjskom snagom već i u seriji pravo malo tehnološko čudo
Toyotin trocilindrični motor obujma 1,6 litara koji se koristi u fascinantnom Toyota GR Yarisu je sa svojom 261 konjskom snagom već i u seriji pravo malo tehnološko čudo. U japanskoj verziji Yarisa ovaj motor razvija i više - 268 KS, a također se nalazi i u GR Corolli, gdje isporučuje čak 300 KS. No to nije ništa u usporedbi s onim što ovaj motor zaista može. Powertune Australia je temeljito preradio motor GR Yarisa kako bi razvijao nevjerojatnu snagu na razini prestižnih superautomobila.
Nakon modifikacija motor razvija čak 751 KS pri 8.117 o/min. To odgovara snazi od nevjerojatnih 462 KS po litri obujma. I sve to je napravljeno bez da je mijenjane originalna radilica ili klipnjače. U automobil je ugrađen turbopunjač Garrett G30-770, druga brtva glave, Akrapovićev ispušni sustav, novi intercooler i prilagođeni turbo ispušni razvodnik. Tu je i nova Motec kontrolna jedinica kako bi sve radilo skladno.
Ipak, standardni mjenjač GR Yarisa ne bi izdržao toliku snagu pa je ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa zamijenjen sekvencijalnim X-Shift mjenjačem s posebnom spojkom.
Mala japansko-australska neman s nadimkom "Rodent" (Glodavac) već je testirana više od 30 puta na ispitnom stolu bez ikakvih problema za motor. Imati toliko snage u sićušnom automobilu s pogonom na sva četiri kotača koji u izvornom stanju teži samo 1.280 kilograma zvuči nevjerojatno zabavno i sigurni smo da bi ga mnogi entuzijasti htjeli isprobati.
U slučaju da se pitate tko je vlasnik ovog automobila, modificirana Toyota GR Yaris sa 751 KS je u vlasništvu Petera Freedmana, osnivača tvrtke Røde Microphones, koja vrlo uspješno proizvodi - mikrofone. Freedman se sad može pohvaliti s najbržim Yarisom na svijetu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.