Startna cijena za automobil, čija je vrijednost procijenjena na više od 5 milijuna eura, iznosila je 4,2 milijuna eura
Jedna od najvećih F1 zvijezda svih vremena proživljava jednu od svojih najboljih sezona u povijesti, no na udarac koji je doživio ovih dana sigurno nije bio spreman. Alonso je putem aukcije pokušao prodati svoj Ferrari Enzo, no na kraju nije našao kupca. Tome nije pomogla ni činjenica da je ovo bio prvi Enzo, s brojem karoserije 1, i što mu je vlasnik svjetski prvak Formule 1.
Nedvojbeno vrijedan i iznimni automobil ponuđen je na aukciji Monaco Car Auctions L'AstaRossa koja je održana 8. lipnja, a startna cijena za automobil, čija je vrijednost procijenjena na više od 5 milijuna eura, iznosila je 4,2 milijuna eura. Nitko od zainteresiranih kupaca nije bio spreman platiti toliko i aukcija je završena bez jedne ponude.
Fernando Alonso's Ferrari Enzo found no buyer in Monaco
— Aston Martin F1 updates (@startonpole) June 13, 2023
It was estimated between 5 and 5,5m euros
The auction began at 4.2 million euros but did not find a buyer
Therefore it was withdrawn from sale pic.twitter.com/cYlilIKHjC
Alonsov Enzo je u klasičnoj boji Rosso Corsa. Vozilo dolazi s Ferrari Classiche Red Book koja služi kao potvrda autentičnosti da automobil zadovoljava sve izvorne specifikacije. Također ukazuje da je ovo vozilo "Scocca n.1". Auto je prešao samo 4800 kilometara.
Alonso se utrkivao za momčad Scuderia Ferrari od 2010. do 2014. Proizvođač automobila proizvodio je Enzo od 2002. do 2004. godine, a nije poznato kako je Alonso došao do ovog izvanrednog primjerka superautomobila.
Enzo je ima dizajn koji je asocira na automobil Formule 1. Pokreće ga atmosferski 6,0-litreni V12 koji razvija 660 KS pri 7800 okretaja u minuti. Mjenjač je šesterostupanjski automatizirani ručni. Ferrari ih je napravio samo 400 komada. Danas se prodaju za više od milijun eura. Alonso nije jedini F1 vozač koji posjeduje Enzo, Ferrari je izradio prilagođeni primjerak za Michaela Schumachera (slika gore) kao dar. Automobil je imao posebne dodatke kao što su električni podizači prozora, Bose stereo, Rosso Scuderia kočione čeljusti i Schumijev logo na sjedalima i pragovima. Imao je čak i potpis vozača i autogram tadašnjeg šefa Luce di Montezemola na haubi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.