Vrhunac automobilskog ludila obilježila je nekima ni danas prežaljena legendarna „grupa smrti“. Utrke nabijene adrenalinom, te tragične smrti gledatelja i vozača, obilježile su eru Grupe B
Povijest legendarne klase relija, Grupe B počinje 1982. godine. FIA je tada dozvoljavala natjecanje automobilima koji su ispunili kvotu proizvodnje od 200 homologiranih cestovnih primjeraka. Proizvođači su Grupu B shvaćali kao poligon za testiranje svojih najnovijih dostignuća u razvoju motora i šasije, a samim time su promovirali svoje modele. Grupa B je imala minimalna ograničenja težine, uz dopušteno korištenje high-tech materijala u izgradnji automobila. Kad ovim elementima pribrojimo proizvođače s neograničenim resursima, dobivamo monsturozan recept za jurnjavu. Ovi strojevi su u naponu snage razvijali od 480 do oko 600 konjskih snaga. Zbog velikog broja nesreća i tragičnih pogiblji FIA je 1986. godine ukinula klasu Grupe B. S obzirom na gotovo nemoguću kontrolu snage automobila Grupa B je u tih par godina postojanja zaradila naziv "Killer B's". Pogledajte u videu kako je to izgledalo...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.