Logotipi su posebno gusto raspoređeni na crnoj haubi i krovu, gdje tvore uzorak koji neodoljivo podsjeća na modnu industriju
Nekada je Maybach sam po sebi bio sinonim za vrhunac luksuza, marka koja nije imala potrebu ikome išta dokazivati. Ta se filozofija već godinama razvodnjava, a novi Mercedes-Maybach SL680 Monogram nema više ni tragova suptilnosti. Automobil je prepun logotipova marke, tek toliko "da se zna o čemu se radi".
Broj logotipova je ogroman, ne radi se o desecima, već stotinama oznaka podmarke Mercedes-Benza. Broj je, blago rečeno, zapanjujući - čak 835 logotipa, i to bez uračunatih digitalnih prikaza na instrumentima i infotainmentu. Hauba motora, platneni krov, maska, interijer, pa čak i svjetla obilježeni su stotinama prepoznatljivih dvostrukih slova M, a logotipova ima toliko da SL680 više podsjeća na pokretnu reklamu nego na ekskluzivan kabriolet.
Logotipi su posebno gusto raspoređeni na crnoj haubi i krovu, gdje tvore uzorak koji neodoljivo podsjeća na modnu industriju, odnosno na Louis Vuitton torbe s ponavljajućim monogramom. U svijetu visoke mode to već desetljećima prolazi, no u automobilskom luksuzu granica kiča ipak je nešto niža. Pitanje nije vidi li se da je riječ o Maybachu, to je nemoguće ne primijetiti, već je li to uopće bilo potrebno.
Tehnička strana priče pritom ostaje gotovo u drugom planu. SL680 koristi poznati 4-litreni bi-turbo V8 s 585 KS i 800 Nm, uparen s 9-stupanjskim automatikom, potpuno isti pogonski sklop kakav se može naći u znatno jeftinijem SL63. Drugim riječima, ispod slojeva logotipa i luksuznih detalja ne krije se ništa posebno ekskluzivno.
Cijena, naravno, jest ekskluzivna. Početnih 255.850 eura u Njemačkoj lako se penje na više od 300 tisuća uz malo dodatne opreme, čime SL680 ulazi u teritorij gdje se ne kupuju automobili, nego "poruke". A poruka ovdje glasi: gledajte me, ja sam Maybach.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.