Ne tako davno, termin hibrid je bio povezan s automobilima koji su bili 'eco-friendly', ali daleko od uzbudljivih...
U pitanju su bili automobili poput Toyote Priusa, pa automobilski entuzijasti nisu baš bili blagonakloni prema ovakvim vozilima. Danas situacija nije slična, jer je hibridna tehnologija koja se koristi u superautomobilima nevjerojatno napredovala. BMW i8 je stariji model od ova dva, na tržištu je posljednje tri godine, a i dalje izgleda kao konceptni automobil.
Honda je, s druge strane napravila nasljednika legendarnog NSX modela, a rezultat je opravdao uloženi trud. Oba automobila imaju srednje postavljen motor, turbo benzinske jedinice s električnim motorima, a oba koriste i pogon na sva četiri kotača. NSX ima duplo više cilindara, duplo veći kapacitet i 573 KS, pored kojih i8 s 362 KS djeluje slabašno.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.