Početna Off 133 pregleda

Klimatski aktivisti napali reklamne plakate BMW-a i Toyote

FOTO: Twitter

Aktivisti su ciljali Toyotu i BMW zbog toga što smatraju da ove tvrtke 'pokušavaju prevariti svoje kupce tvrdeći da su njihovi proizvodi ekološki'

Tri skupine klimatskih aktivista preuzele su odgovornost za "otmicu" više od 400 jumbo plakata diljem Europe tijekom vikenda. Aktivisti su ciljali Toyotu i BMW zbog toga što smatraju da ove tvrtke pokušavaju prevariti svoje kupce tvrdeći da su njihovi proizvodi ekološki, iako to, prema mišljenju aktivista, nisu. 

Skupine koje se nazivaju Subvertisers' International, Brandalism, i Extinction Rebellion preuzeli su zasluge za kampanju gerilskog aktivizma u kojoj su reklamne plakate ove dvije marke prelijepili svojim u kojima ocrnjuju Toyotu i BMW. Plakati su "napadnuti" u  Francuskoj, Njemačkoj, Engleskoj i Belgiji.

Aktivisti su ciljali na BMW i Toyotu jer su, prema njihovom to dva proizvođača automobila koje je InfluenceMap rangirao kao automobilske tvrtke koje najviše lobiraju protiv "borbe za usporavanje klimatskih promjena". 

Toyoti se zamjera da je vrlo spora u uvođenju električnih automobila u svoju ponudu, a nakon pritiska investitora japanska tvrtka je 2021. obećala preispitati svoj lobistički stav. Također, jedno izvješće je otkrilo da je Toyota 2020. godine bila najveći korporativni donator kampanjama republikanskih kandidata u SAD-u koji su žestoki protivnici "politike zaštite okoliša" u SAD-u. 

"Toyota je gurala svoje oglase za održivost 'Beyond Zero' dok lobira kod vlada diljem svijeta da oslabe planove za kvalitetu zraka i prijeti pravnim postupkom kako bi zaštitila svoje profite zbog klime prihvatljive za život", rekla je Tona Merriman, glasnogovornica Brandalism. “Njihove reklame su dvolične.", tvrdi ona. 

Osim protivljenja vozilima koja koriste benzin, grupa se protivi prodaji velikih SUV-ova, čak i ako su električni. Veća vozila, tvrde, još uvijek mnogo troše, predstavljaju veću opasnost za pješake i  opterećuju male europske gradove.

Aktivisti su koristili lažne oglase kako bi pozvali na zabranu reklamiranja vozila koja zagađuju okoliš. To je korak koji se već poduzima u nekim državama, koje primjenjuju ograničenja, slična onima moja se koriste za reklamiranje duhanskih proizvoda, i na proizvode koji zagađuju. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.