Sadržajem prebogati Porscheov muzej u Stuttgartu mjesto je koje vrijedi vidjeti, a ravnodušni neće biti ni oni kojima auti nisu glavna preokupacija
Velebni Stuttgart grad je s najvećim standardom u Njemačkoj. Sjedište je brojnih svjetski poznatih tvrtki, među kojima su i automobilski divovi Mercedes-Benz i Porsche. Također, Stuttgart se smatra i kolijevkom automobila jer upravo tu je Karl Benz patentirao prvi auto.
Svjetski poznati inženjer, konstruktor i osnivač marke Ferdinad Porsche također je ostavio neizbrisivi trag u povijesti grada, a u čast njemu i postignućima prestižne kompanije Porsche napravljen je muzej. Riječ je o jednome od najspektakularnijih automobilskih muzeja uopće, ne samo glede arhitekture nego i postavki i doživljaja za posjetitelje.
Smješten je srcu kompanije, u Stuttgart-Zuffenhausenu na Porscheplatzu i čuva bogatu i nevjerojatnu priču o uspjehu marke. Velebni muzejski prostor trajni je dom za odamdesetak najvažnijih auta u povijesti tvrtke, od prvoga Porscheova vozila ili, bolje rečeno, električno pokretane kočije Egger-Lohner iz 1898., preko unikatnoga Typea 64, prethodnika modernih Porschea, i koncepta nazvanoga Numer 1 - prototipa prvoga Porschea 356 iz 1948., do aktualnih modela. Svi starodobni Porschei nisu samo statični nego su u svakome trenutku spremni i za "muzej na kotačima", odnosno redovito sudjeluju na susretima starodobnih auta i sličnim događanjima.
Porsche kao sportska marka tradicionalno je vezan uz utrke pa je veliki dio muzejskoga prostora posvećen povijesnim sportskim uspjesima. Izloženi su tu pobjednikčki auti s Le Mansa pa sve do relijaških 911-ica. U prošloj godini Porsche muzej je primio milijun posjetitelja. Nije ni čudno, jer je raznim tematskim izložbama, interaktivnim sadržajima i edukacijskim programima prikladan svim starosnim dobima. Nije bitno jeste li ljubitelj automobila ili ne, jeste li žena ili muškarac, jeste li stari ili mladi - Porsche muzej mjesto je koje svakako treba posjetiti, u nekoliko sati možete prošetati kroz nevjerojatnu povijest tvrtke prestižnih sportskih auta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.