Iako policija još uvijek istražuje nesreću u Odjelu za kvalitetu elektrifikacije Hyundaijeve tvornice u Ulsanu, korejski mediji tvrde da su se muškarci ugušili, vjerojatno zbog nakupljanja ispušnih plinova unutar komore
Razvoj novih automobila može biti vrlo opasan posao. Dovoljno je pogledati samo neku od snimki vožnje na Nürburgringu da biste to shvatili. Ali opasnosti vrebaju i iz drugih razvojnih faza automobila što dokazuje tragedija koja se nedavno dogodila u Hyundaiju.
Izvješća iz Koreje otkrivaju da su trojica muškaraca sudjelovala u složenom ispitivanju u specijalnoj klimatskoj komori, testu osmišljenom da kako bi se otkrilo kako prototip automobila reagira na simulirane ekstremne klimatske uvjete. Svi ozbiljni proizvođači automobila koriste ove komore za izlaganje vozila ekstremnoj vrućini i hladnoći, kao i drugim čimbenicima poput vlage.
Iako policija još uvijek istražuje nesreću u Odjelu za kvalitetu elektrifikacije Hyundaijeve tvornice u Ulsanu, korejski mediji tvrde da su se muškarci ugušili, vjerojatno zbog nakupljanja ispušnih plinova unutar komore. Žrtve, dva viša Hyundaijeva znanstvenika, i jednog suradnika iz vanjske tvrtke, otkrili su kolege u tvornici nakon što nisu izašli iz komore u zadano vrijeme, otkriva Korean Car Blog.
"Hyundai Motor Company duboko je ožalošćena zbog incidenta koji se dogodio u našoj tvornici u Ulsanu", rekli su iz Hyundaija u izjavi za Reuters , dodajući da će "u potpunosti surađivati sa svim relevantnim tijelima kako bi se utvrdio uzrok ovog incidenta."
Pogon u Ulsanu najveća je Hyundaijeva tvornica, a također je i povijesno važno mjesto gdje je proizvođač automobila započeo svoju proizvodnju s licenciranim verzijama Forda Cortine 1968. godine. Danas ovaj pogon proizvodi oko četvrtinu svih Hyundaijevih vozila i ima kapacitet za proizvodnju gotovo 1,5 milijuna automobila svake godine. Kompleks je toliko velik da je podijeljen na pet tvornica. Uz ulaganje od 1,3 milijarde eura planira se izgraditi i šesta tvornica za proizvodnju električnih vozila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.