Važno je da staza ima zvučno ime, zamislite kako bi grozno izgledalo i zvučalo da primjerice Bentley dobije naziv po stazama Hungaroring, Buddh, Yeongam ili Hermanos Rodriguez...
Nerijetko u povijesti automobili su dobivali nazive po trkalištima, ne samo sportski nego i oni koji to uopće nisu bili. Chrysler Sebring, nazvan po poznatoj stazi na Floridi, otvorenoj 1950., bio je sve samo ne sportski, a možda najbolji, odnosno najgori primjer je korejski Daewoo Le Mans. Isti naziv imao je i Američki Pontiac pa je zvučao manje jadno no što je ustvari bio. Isti je proizvođač imao i model s nazivom Bonneville po mjestu gdje se ruše brzinski rekordi.
Dodge Daytona također je posudio ime od trkališta na Floridi, kao i Ford Telladega nazvan po ovalnoj stazi u Alabami. Europski proizvođači koji su nazivali aute po stazama birali su ih i po povijesnim sportskim uspjesima poput Maseratija Indyja, koji je očito naziv dobio po trkalištu Indianapolis u Indiani, zatim Lamborghinija Jarama po stazi pokraj Madrida. Što tek reći za Ferrari 599 Fiorano, nazvan po Ferrarijevoj testnoj pisti, ili o talijsnskome sportskom biseru iz 60-ih De Tomasu Vallelungi, koji također nosi naziv trkaće staze u okolici Rima.
Možda najzvučniji Opelov naziv svih vremena je Monza. Kupe nastao na bazi Senatora proizvodio se od 1978. do 1986. i ponosno nosio ime jednog od najslavnijeg trkališta, izgrađena 1922. godine. Taj naziv Opel je obnovio na konceptnom autu iz 2013., a vrijedi spomenuti koncepte VW W12 Nardo i Audi Avus koncept, nazvan po stazi u Berlinu.
Britanski Healey nosio je ime Silverstone, a možda "najkul" naziv nosi Bentley Brooklands, nazvan po prvoj namjenski sagrađenoj pisti za utrkivanje u svijetu. Mnogo je automobila koji uz standardne imaju i edicijske izvedbe nazvane po pistama pa čak i određenim dijelovima poput Infinitija Q50 Eou Rouge (zavoj na stazi Spa Francorchamps) ili Bentleya Mulsanne nazvanoga po najbržem i najdužem dijelu staze u Le Mansu. Sportske edicije raznih automobila nosile su nazive po stazi u Imoli, Nürburgringu, Suzukiju...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.