Nakon što je dobio poziv zbog opoziva da bi se riješio tvornički kvar na Fordu Focusu, posumnjao je da bi s njegovim autom zaposlenici mogli raditi i nešto drugo. Bio je u pravu...
Karol Zwolinski, vlasnik Forda Focusa RS-a, nedavno je dobio poziv da svoga limenog ljubimca doveze u servis zbog mogućega problema s glavom motora. Riječ je o tvorničkoj pogrešci pa je sve trebalo biti riješeno o Fordovu trošku. Ipak, nešto ga je nagnalo da u svoj auto instalira kameru da bi nakon servisa bio siguran kako je njegov automobil bio isključivo u automehaničarskoj radioni.
Kada je, nakon obavljene zamjene dijelova, došao po svoj automobil začudio što je na brojilu 16 kilometara više pa je odmah išao provjeriti o čemu je riječ. I na snimci je imao što vidjeti. Njegov je automobil poslužio za početničke vožnje jednog od mehaničara koji je uz prisustvo starijega učio voziti. A kako to obično bude s početnicima, bilo je tu dosta neuspjelih pokušaja, pri čemu se oštećuje kvačilo.
Karol je snimku odlučio odnijeti u servisi i pokazati je zaposlenicima, a oni su mu rekli da će razgovarati sa šefom. To se, naravno, nije dogodilo pa je nakon nekoliko dana snimku postavio na internet. Ona se brzo proširila svijetom, a kada su to vidjeli i u spomenutome salonu javili su se i ponudili mu besplatno održavanje vozila u određenom razdoblju. No biste li vi ponovo povjerili svoj automobil tomu servisu?
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.