Početna Off 60 pregleda

Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje

BMW M4 MOTOGP SAFETY CAR
Vidi galeriju 1/8
Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje Uz ubrizgavanje vode do veće snage i manje potrošnje

BMW M4 MotoGP Safety Car s ubrizgavanjem vode za više snage - 465 KS i niža potošnja benzina za 8 posto

Predstavljamo novi BMW M4 MotoGP Safety Car koji je lako prepoznatljiv po karakterističnoj boji, te karbonskom velikom stražnjem spojleru, te ostalim karbonskim elementima koji dolaze s BMW M-Performance paketom kod modela M4. To vrijedi kako za karoseriju tako i za unutrašnjost koja je sada u kombinaciji karbona i alcantare.

U unutrašnjosti su još i zaštitini cijevasti kavez te Recaro sportska školjkasta sjedala. BMW M4 MotoGP Safety Car dobio je i ispušni sustav napravljen od titana, te neizostavna bljeskajuća LED svjetla na krovu kakve inače imaju i američki policijski patrolni automobili.

BMW S 1000 RR MotoGP Safety Bike | Author: BMW foto: BMW

Ispod prednjeg poklopca je 3,0 litarski redni šestcilindrični benzinski Bi-turbo motor koji u normalnom serijskom M4 razvija najveću snagu 431 KS i 550 Nm. No, BMW M4 MotoGP Safety Car dobio je sustav s ubrizgavanjem vode za više snage, koji je odavna poznat i korišten na motorima trkaćih automobila.

Tako je ubrizgavanjem vode dobivena veća snaga (465 KS) uz znatno nižu potrošnju goriva do 8 posto. Dodatni spremnik vode koja se ubrizgava smješten je u prtljažnik i treba ga napuniti kod svakog petog punjenja spremnika benzina. Uz novi BMW M4 MotoGP Safety Car, bavarski proizvođač pripremio je i novi sigurnosni motocikl BMW S 1000 RR MotoGP Safety Bike najveće snage 199 KS.

BMW M4 MOTOGP SAFETY CAR | Author: BMW foto: BMW

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.