Početna Off 8576 pregleda

Vatrogasci su potrošili 190.000 litara vode na gašenje električnog kamiona

FOTO: YouTube

Angažran je i protupožarni koji zrakoplov je izbacivao vatrootporno kemijsko sredstvo na neposredno područje oko zapaljenog kamiona

Požari električnih automobila često zadaju glavobolje vatrogascima, a još mnogo gore je kada se zapali električni kamion koji ima mnogo veću bateriju i time potencijal za mnogo ozbiljniji požar koji je još teže obuzdati. U SAD-u se prije otprilike mjesec dana zapalio Teslin električni kamion. Tek sada su objavljeni detalji o tome kako je izgledala borba s požarom. Za gašenje požara bilo je potrebno gotovo 190.000 litara vode, izvještio je američki Nacionalni odbor za sigurnost prometa (NTSB).

RIVIAN Otkriven je uzrok velikog požara na parkiralištu tvornice električnih auta

U ponedjeljak, 19. kolovoza, Tesla Semi kojim je upravljao Teslin zaposlenik na međudržavnoj cesti 80 u američkoj saveznoj državi Nevadi sletio je s ceste u jednom zavoju. Kamion se zabio u drvo debljine 30 centimetara, srušio ga i zaustavio se u stablima iza njega. 

Vozač je, srećom, prošao potpuno neozlijeđen ali Tesla Semi je jako oštećena. Zbog toga se Litij-ionska baterija zapalila, što je izazvalo ogromnu intervenciju. Osim vatrogasaca i policije na mjesto nesreće su upućeni i službenici kalifornijskog Odjela za šumarstvo i zaštitu od požara, ali i tehnički stručnjaci iz Tesle kako bi pomogli u gašenju požara. 

OGROMNA ŠTETA Video: Pogledajte katastrofalne posljedice požara električnog auta

Za gašenje požara i dodatno hlađenje baterija Semija vatrogascima je bilo potrebno čak 190.000  litara vode. Kao mjeru predostrožnosti, protupožarni zrakoplov je izbacivao vatrootporno kemijsko sredstvo na neposredno područje oko zapaljenog kamiona kako vatra ne bi zahvatila šumu.

Intervencija vatrogasaca je trajala više od 16 sati, a čitavo to vrijeme je promet cestom bio obustavljen. Nakon toga Tesla Semi je premještena na otvoreno područje u izolaciju gdje je praćena još 24 sata, no baterija se nije ponovno zapalila.

Author: Tesla Motors foto: Tesla Motors

Masovna serijska proizvodnja Tesle Semi planirana je za kraj 2025. godine, ali male serije Semija isporučuju se tvrtkama, među kojima je najveći korisnik PepsiCo, od 2022. godine. Na temelju podataka o potrošnji energije i dosegu procjenjuje se da Tesla Semi s najdužim dosegom ima 850 do 900 kWh kapaciteta baterije. Službeni kapacitet baterije nije otkriven.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.