Svi brendovi koji posluju u okviru Volkswagen grupe zajedno su prodali 10,3 milijuna automobila u 2016. godini, uz rast od 3,8% u odnosu na 2015.
Ovaj impresivan rezultat postignut je uprkos tome što je Volkswagen još uvijek pod hipotekom dizelskog skandala iz 2015., kad je utvrđeno da je varao prilikom testova emisije ispušnih plinova dizelskog motora.
Najviše vozila grupacija je isporučila u azijsko-pacifičkoj regiji (4,1 milijun), dok je samo u Kini prodano gotovo 4 milijuna automobila njemačkog giganta.
U Europi je VW grupa prodala 4,2 milijuna vozila, od čega je 1,3 milijuna završilo na njemačkom tržištu. Čak je i u Sjevernoj Americi, gdje je otkrivena afera dizelaša, grupacija uspjela zabilježiti rast prodaje (+0,8%) i isporučiti blizu milijun automobila. U Južnoj Americi prodano je nešto više od 400.000 vozila, uz pad potražnje od skoro 25% u odnosu na 2015. godinu.
Od ukupnog broja prodanih vozila širom svijeta, Volkswagen je zaslužan za gotovo 6 milijuna automobila. Slijede Audi s 1,8 i Škoda s 1,1 milijuna isporučenih vozila. Seat i Porsche su doprinijeli s 410.000, odnosno 240.000 prodanih vozila.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.