Manjem Renaultu Duster Oroch, pridružio se i broj veći Pick Up - Alaskan. Napravljen je na osnovi Nissan Navare, jednog od najboljih svjetskih terenaca, što unaprijed jamči vrhunske terenske i radne sposobnosti
Renault Alaskan je ne bez razloga prve kilometre napravio u dalekoj Kolumbiji. U Renault-Nissan alijansi odlučili su svojevrsnog brata puno poznatijeg terenca Nissan Navare prvo plasirati na tržište Južne Amerike. Francuzi ne žele na tome ostati i s njime imaju velike planove pa će se dogodine moći kupiti u Europi i drugim regijama. Godišnje se u svijetu proda pet milijuna takozvanih "jednotonskih" pick up-ova. Stoga nije čudo da sve više proizvođača ulazi u klasu gdje su godinama dominirali «japanci» – Toyota, Mitsubishi, Isuzu i Nissan.
Upravo je veza Renaulta s Nissanom jamac da se radi o vrhunskom pick up-u. Alaskan nije ništa drugo, nego "kopirana» Navara, koja je po mnogima trenuto najbolji terenac u klasi, ne samo po terenskim i teretnim sposobnostima, već i po udobnosti. Jedini je koji ima multilink ovjes straga u izvedbi Double Cab, a s istim se diči i Alaskan. Osim upečatljivoga vanjskog dizajna Renaultov pick-up odlikuje luksuzna unutrašnjost i bogata oprema te mnoštvo modernih tehnologija. Pokreće ga 2.3 litreni dCi motor s dva turbopunjača u izvedbi sa 166 i 190 KS. Na pojedinim tržištima biti će dostupan i 2.5 dCi i benzinac s istim obujmom. Pogon je na stražnje kotače, a prekidačem se u pogon uključuju i prednji kotači. Renaultova mreža servisa i iskustvo u izradi lakih komercijalnih vozila omogućit će Alaskanu i brojne mogućnosti prilagodbi terenca za individualne potrebe korisnika.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.