Sinonim za kočnice, Brembo, priprema potpuno novu generaciju kočnih sustava. Znači li to da su konvencionalnim, hidrauličnim kočnicama odbrojani dani?
Svakodnevno slušamo o električnim automobilima, koji su sve više prisutni i postaju dio naše svakodnevice. U istom smjeru, čini se, kreću i još neke komponente automobila.
Izvršni direktor tvrtke Brembo, Giovanni Canavotto, kaže da je razvoj elektrificiranih kočnica u završnoj fazi i uskoro će se pojaviti na tržištu. ‘Brake by wire’, odnosno sustav kočenja ‘preko žice’ omogućit će proizvođačima automobila puno fleksibilnije i preciznije prilagođavanje sustava.
‘Ovu tehnologiju već dugo koristimo u Formuli 1, a nudi brojne prednosti, kao što su podešavanje tvrdoće i dužine hoda papučice kočnice, sve do programiranja postavki modova rada kočnica’ dodao je Canavotto. Nadalje, električni kočni sustavi nisu ovisni o radu pogonskih elektromotora automobila, a nije im potreban ni radni napon 48 volti. Jedna od prednosti je i pojednostavljivanje i olakšavanje kočnog sustava te ubrzavanje njegova djelovanja.
Naprimjer, Mercedes je u E-klasi generacije W211, koja je na tržište stigla 2003. godine, imao elektro-hidraulični kočni sustav Sensotronic, koji je zbog brojnih problema i nepouzdanosti ukinut 2006. te zamijenjen klasičnim kočnim sustavom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.