Mercedes pretpostavlja da bi uz pomoć ovog tankog sloja solarne boje automobil mogao generirati dovoljno sunčeve energije za prelazak više od 14000 kilometara godišnje
Jedna od najbolnijih točaka električnih automobila je punjenje, a Mercedes radi na pametnom rješenju koje bi trebalo smanjiti učestalost punjenja i uštedjeti poprilične iznose novca vlasnicima. Radi se o "solarnoj boji", odnosno novoj vrsti sićušnih fotonaponskih ćelija koji bi se mogle neprimjetno nanijeti na karoserije vozila.
Mercedes pretpostavlja da bi uz pomoć ovog tankog sloja solarne boje automobil mogao generirati dovoljno sunčeve energije za prelazak više od 14000 kilometara godišnje. To je poprilična kilometraža, no valja uzeti u obzir da se ovaj izračun odnosi na idealne vremenske uvjete. Također, dnevno bi se moglo dobivati dovoljno energije za samo 39 kilometara, što ne bi eliminiralo potrebu za punjenjem. Mercedesova aktivna fotonaponska površina sa solarnim ćelijama imala bi učinkovitost od 20 posto
U odvojenom projektu Mercedes radi na programabilnom mikro-konverteru koji bi se mogao instalirati na razini baterije i omogućiti individualnu regulaciju ćelija i učiniti električna vozila još boljima. Mercedes tvrdi da "trenutačni rezultati istraživanja pokazuju da je moguće osigurati konstantan visoki napon od 800 volti, bez obzira na stanje napunjenosti i stanje zdravlja pojedinačnih ćelija". To bi moglo otvoriti put za veće dosege, optimizirani protok energije za dvosmjerno punjenje i nove razine slobode za modularizaciju baterija.
Osim toga tvrtka istražuje "inovativne, održivije kočnice" koje se više ne bi nalazile pokraj kotača već bi bile integrirane u zatvorenu jedinicu motornog prijenosa. Mercedes ovdje nije ulazio u mnogo detalja, ali je istaknuo da se nova kočnica "gotovo ne troši i da je gotovo bez održavanja". Osim toga, ona ne bi bila izložena hrđanju, ne bi ispuštala čestice niti gubila performanse pod velikim opterećenjima. Također bi trebala biti manje bučna i imati pozitivan učinak na doseg i učinkovitost.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.