Početna Tech 5490 pregleda

Wow! Audijev 2,0-litreni četverocilindraš razvija čak 647 KS

Audijev 2,0-litreni četverocilindraš razvija 617 KS
FOTO: Audi

Naravno, riječ je o motoru koji se neće ugrađivati u cestovne automobile, s obzirom na to da mu je vijek trajanja samo 6000 kilometara

Audijev 2,0-litreni četverocilindraš razvija 617 KS | Author: Audi foto: Audi

Audijeve inženjere nove, zahtjevnije tehničke regulacije njemačkoga DTM prvenstva ne brinu previše, jer su umjesto velike i teške atmosferske 4,0-litrene V8-ice s 500 KS, koju su prošle godine koristili u trkaćemu modelu RS5 DTM, odlučili napraviti upola manji motor koji, vjerovali ili ne, razvija još više snage. 

Audijev 2,0-litreni četverocilindraš razvija 617 KS | Author: Audi foto: Audi

Audijevo novo turbopunjeno trkaće 'srce' ima obujam 2 litre i četiri cilindra, a razvija nevjerojatnih 617 KS. No to nije sve! Pritiskom na gumb 'push-to-pass', koji imaju svi automobili u ovome natjecanju, motor ispod haube generirat će još privremenih 30 KS da bi vozaču omogućio lakše pretjecanje protivnika. To je velikih 647 konjskih snaga!

Audijev 2,0-litreni četverocilindraš razvija 617 KS | Author: Audi foto: Audi

Ovo 2,0-litreno čudo tehnologije teži svega 85, a cijeli trkaći RS5 samo 1000 kilograma. Omjer mase i snage u ovom autu je 1,6 KS spram 1 kilogramu, što je iznimno moćna brojka. Spomenimo kako takav omjer snage i mase ima Bugatti Veyron Super Sport, a time sve postaje jasno. Šteta što ovakav motor nećemo vidjeti u nekome cestovnom Audiju, s obzirom na to da mu je vijek trajanja oko 6000 kilometara, odnosno jedna sezona natjecanja DTM.

Audijev 2,0-litreni četverocilindraš razvija 617 KS | Author: Audi foto: Audi

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.