Na početku godine u tvrtki Alfa Romeo najavili su kako 4C ne treba izvedbu Quadrifoglio, s obzirom na to da je već sada najbolja u klasi. No tvrtka 'Pogea Racing' odlučila je demonstrirati kako postoji obilje prostora za 'nabrijavanje' ovoga coupea sa središnje postavljenim motorom.
Četverocilindrični motor s obujma 1,75 litre pojačan je na 1,95 litre, dobio je i novi turbopunjač, radilicu i klipnjače načinjene iz kovanoga čelika, s poboljšanom glavom cilindara i većim usisnim ventilima.
Tu su i sportski ispušni sustav s karbonskim završecima, dorađeni mjenjački sklop i prerađena elektronika, kako bi sve zajedno dobro funkcioniralo.
Tako je ovaj coupe sa stražnjim pogonom dobio 477 'konja', što je dvostruko više nego standardnih 237. Okretni moment također je povećan sa standardnih 350 Nm na 535 Nm.
Malo je reći kako su se ove izmjene pozitivno odrazile na performanse Alfe Romeo 4C. Do stotke ubrzava 3,6 sekundi te postiže maksimalnu brzinu 308 km/h. Standardnoj verziji treba 0,9 sekundi više a kazaljka brzinomjera zaustavlja se na 258 km/h. Osim tuninga motora, Pogea Racing osmislila je i bodykit s mnoštvom dijelova načinjenih iz karbonskih vlakana, kao i aluminijske naplatke s promjerom 18 inča sprijeda i 19 inča straga.
Detalji u vezi s cijenom još nisu poznati, no zna se kako će biti proizvedeno samo pet ovakvih auta, a jedan je već na putu za Australiju k prvome kupcu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.